Aqua Pop si Savage, creioane gel Supershock de la AVON

Ramasesem datoare cu doua nuante ale creioanelor gel Supershock care lipseau din postarea de aici. Recunosc ca de fiecare data cand rasfoiesc o brosura AVON verific daca a mai aparut vreo nuanta noua pentru aceste creioane pe care le iubesc.

Mi-as dori sa regasesc o noua nuanta de mov, una care sa semene la consistenta si aplicare cu restul creioanelor din aceasta colectie pentru ca, asa cum poate ati citit in postarea indicata mai sus, movul nu este tocmai in regula. Nu m-as supara nici sa regasesc o varianta mov sidefat.

Am pozat pentru voi cele doua nuante care ramasesera neprezentate. Aqua Pop nu este noua, o am de anul trecut dar Savage este. Cea de-a doua a fost primita la workshop-ul AVON din cadrul Fashion for business by Biz.

Aqua pop este o nuanta inchisa de teal (turcoaz) cu sidef. Se intinde ceva mai usor decat Savage, aluneca mai bine pe pleoapa. Savege este tot un teal (turcoaz) insa mai deschis si perfect mat.

Ambele pot fi folosite cu succes singure, pentru un machiaj exotic, de vara, sau pot completa pe linia apei (conjunctiva) un machiaj cu nuante de maro. Inca n-am avut curaj sa le folosesc singure dar vara este lunga si le voi pune in bagaj pentru concediu!

Creioanele Supershock au o consistenta de gel, nu se intind si nu se faramiteaza. Rezista fara sa se clinteasca pana la sfarsitul zilei. Se indeparteaza fara probleme cu un demachiant pe baza de ulei si ceva mai greu cu lotiune micelara.

Un alt aspect care trebuie precizat este ca se ascut usor, lemnul din care sunt facute este de o calitate foarte buna si nu se faramiteaza la ascutit.

IMPORTANT! Daca purtati lentile de contact evitati aplicarea acestor creioane pe linia apei. Am patit-o rau si nu o data, ci de vreo doua ori. Pur si simplu lentila s-a patat pe interior si a trebuit sa o dau jos si sa o spal. Ultima data am apelat la o solutie extrem de riscanta - le-am frecat intre degetele umezite cu apa de la robinet pentru ca nu aveam solutia de intretinere la mine. Pur si simplu vedeam in ceata si nu aveam ce sa fac. Nu va recomand, in niciun caz, sa faceti ca mine. Daca doriti le puteti aplica imediat sub linia genelor inferioare sau pe pleoapa superioara. Si nu plecati de acasa fara recipientele de pastrare a lentilelor. recipiente in care sa aveti solutie de intretinere, in caz de nevoie.

Mai este cineva care nu detine inca un astfel de creion?

2 comentarii:

  1. Vaaai, ce te invidiez! M-am uitat și peste celălalt articol și am rămas uimită de cât de multe nuanțe ai. Eu din păcate le-am descoperit mai târziu și n-am mai prins toate nuanțele. :( Am doar cinci, printre care se numără și acestea două care sunt preferatele mele! :D
    Eu cel mai des le folosesc singure pe pleoapa superioară (aplic doar puțin fond de ten și pudră înainte) și se comportă exemplar, nu se clintesc din loc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce culori frumoase!
    Îmi plac mult, adoooor albastrul, iar nuanţa aqua e preferata mea!


    Te pup,
    www.mfashionhour.com

    RăspundețiȘtergere