Bourjois 1 Seconde 27 Green Fizz

V-am promis ca urmatoarea oja de pe blog va fi una verde menta. Zis si facut. Cu inima stransa ma apropii de sertar si aleg Bourjois 1 Seconde in nuanta 27 Green Fizz. De ce cu inima stransa? Pentru ca e a doua oja in nuanta aceasta pe care o incerc si mi-era teama de esec - esec la aplicare, esec la poze si esec la rezistenta. 

M-am pus pe treaba si nici nu am terminat bine de aplicat ca mi-am si spus "trebuie sa invat sa fac colaje". Pentru ca nu aveam de gand nici sa muncesc doua ore la prelucrat de unghii dar nici sa uit de promisiune.
Dar sa vedem cu ce se lauda aceasta oja. In primul rand se lauda cu o pensula lata. Bun, acest lucru este de laudat... dar as fi vrut ca perii sa fie mai subtiri. In momentul cand o apropii de cuticula ies la inaintare niste firisoare din ea si esuezi intr-un stil deosebit daca nu tii distanta corespunzatoare care, din punctul meu de vedere, ajunge sa fie mai mare decat as vrea. O mai dregi din a doua aplicare insa, vazute de aproape, unghiile par pictate de un copil. Mie asa mi-au iesit. Poate voi sunteti mai indemanatice. Puteti vedea perii "inaintasi" in partea de sus a pensulei.

In al doilea rand Bourjois se lauda cu uscarea intr-o secunda. Evident ca nu se usuca asa de repede dar se usuca incredibil de repede... primul strat. La al doilea m-am rugat sa nu simt nevoia sa merg la baie pentru ca purtam blugi si sigur le-as fi stricat. Si-am tot asteptat sa se usuce. Am reusit sa fac pozele plimbandu-ma cu aparatul prin toata casa si facand o mie de setari. Este o culoare foarte dificil de pozat la lumina din casa mea. Cel putin aveam poze. Puteam sa le si stric. Nu mai conta. Cand am atins una dintre unghii am vazut cat de fragil este stratul de oja si am decis sa trec la artileria grea: lacul de uscare rapida. Am folosit Milani Glosse Top Coat si am rezolvat problema.

Dezamagirea a venit la partea de rezistenta. Stiu ca am unghii subtiri, fragile, exfoliate si ca am spalat un morman de vase si vreo 30 de pensule insa nu ma asteptam sa se jupoaie la finalul zilei. Imi pare tare rau. Mi-a placut la nebunie culoarea dar se pare ca acest gen de oja nu este pentru mine. Aveam alte asteptari de la textura de gel, cu silicon (sau cel putin asa inteleg de pe sticluta). Poate voi ati avut mai mult noroc cu ea. Sau poate ca si top coat-ul are un pic de vina insa nu este prima data cand il folosesc.

Asadar, va prezint cele doua colaje care au rezultat in urma unei selectii din 30 de poze :)

Probabil ii voi mai da o sansa. Vreau sa o mai port.

Eu am primit-o cadou. Pretul ei este de aproximativ 20 de lei.

16 comentarii:

  1. Am un obicei tare prost, si mai intai ,,arunc o privire" la poze si trebuie sa spun ca m-am indragostit de nuanta! E absolut superba, dar apoi am citit, si nu sunt, din pacate, genul de persoana care sa imi fac unghiile in fiecare zi :( Nu am atat de multa rabdare. Oricum arata demential. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e superba. Pacat ca a tinut doar o zi, nici aia toata :(

      Ștergere
  2. Am un verde asemanator de la Kiko care se aplica destul de greu, dar rezultatul chiar merita. Te sfatuiesc sa te indrepti spre o alta firma, daca vrei o nuanta mint care sa nu te dezamageasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, cred ca ma indrept spre Flormar ca nu am acces la Kiko :(

      Ștergere
  3. Pacat de calitate pentru ca e absolut supeeerba culoarea :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim5:31 p.m.

    Eu am de la Bourjois tot din aceeasi gama Turquoise Block si mi se pare una dintre cele mai bune oje incercate de mine si imi rezista cel putin patru zile. Imi place si nuanta la Green Fizz.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Persoana care mi-a oferit-o a spus ca i-a stat 5 zile pe unghii in conditiile in care fusese la mare :(

      Ștergere
  5. ce frumoasa e culoarea. pacat ca nu rezista :|

    RăspundețiȘtergere
  6. DE obicei oja cu uscare rapida sare foarte repede...
    Dar nuanta este superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AM inteles ca 1 seconde vine de la periuta lata care acopera instant. Chiar si asa, aveam alte asteptari :(

      Ștergere
  7. Anonim8:55 p.m.

    Am avut si eu o manichiura asemanatoare de duminica pana astazi, iar ca sa o mai imbogatesc un pic dupa ce m-am plictisit de ea simpla, am pus sclipici argintiu in degrade, pe jumatate din suprafata unghiilor. A aratat foarte dragut :)
    Cristina.

    RăspundețiȘtergere
  8. O Doamne! O Doamne! Trebuia să am lacul ăsta! Arată fabulos, perfect! Ador nuanţele alea minty, anul acesta (trebuie să recunosc că dulapul meu şi-a schimbat radica culoarea, din roz în verde :)) )
    Cu o culoare aşa frumoasă nu m-ar deranja să trebuiască să o aplic în fiecare zi!

    Te pup,
    www.mfashionhour.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow,nuanta este de vis! Insa din pacate si eu mai am doua oje de la ei si nici la mine nu rezista :( Pupici

    RăspundețiȘtergere