Golden Rose Lipstick 69

Am descoperit rujurile Golden Rose acum aproximativ 12 ani, mai exact in primul an de facultate. Am primit cadou un astfel de ruj si l-am folosit pana la ultima picatura. Si am tot pastrat ambalajul in ideea ca-l voi regasi. Mi se parea scump in cel mai mare magazin din Craiova, era undeva la 110.000 de lei vechi, ceea ce pe vremea aceea insemna peste jumatate din bugetul meu saptamanal. Pana sa-l gasesc mai ieftin la vreun chiosc de cartier am pierdut ambalajul si am uitat si numarul nuantei. Am cumparat alte doua nuante peste multi ani, adica ce credeam eu ca am avut, insa nu au aratat la fel. 

Va arat si poza daca promiteti sa nu radeti.

Am ales cumva mai mult la ghici de pe cosmania rujul pe care vreau sa vi-l arat azi. Este vorba de nuanta 69, un maroniu aramiu-rosiatic. 



Si l-am pastrat eu frumos sa dea bine in poze... Si l-am scobit pe partea "din dos"...


Pana am reusit performanta sa il inchid si sa-i busesc varful.

Dar, ce mai conteaza? Rujul arata minunat si rezista pana cand uiti de el. Daca este aplicat corespunzator (aplicat, eliminat excesul si aplicat inca o data si tot asa inca o data) si nu mananc rezista fara probleme 6 ore. 

Imi place aspectul "umed" care poate fi observat mai bine in pozele cu blit. 


Dar si la lumina naturala imi place. L-am tot purtat.



Pretul acestui ruj este de 12 lei si poate fi achizitionat de pe cosmania.ro. Si cam la acest pret l-am achizitionat si cu alte ocazii. Deci, evident, pretul de acum 12 ani era super-umflat, era un fel de "pret de mall".

Ati incercat rujurile Golden Rose? Acum cat timp? Va plac? Va trezesc amintiri?

15 comentarii:

  1. Arata excelent. :)
    Sa-l folosesti cu placere in continuare.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. e frumoasa nuanta si iti vine bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu-mi sta deloc bine cu nuanta asta dar superba! Si ce buze perfecte ai, jesus!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daaaa ce preturi umflate aveau in Mercur. Bănuiesc ca la magazinul Mercur te referi, sau poate Unirea... eu in drum spre liceu intram des in Unirea la parter și aveau pe vremuri multe cosmetice. Oricum, acum 12 ani și eu eram în primul an de facultate :))))
    Eu am avut de la aceasta firma multe ojeee... superbe! Ruj nu am avut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, de Mercur vorbeam :))) ce mai cascam gura pe-acolo in pauze sau cand chiuleam :))) si mai tarziu mi-am dat toata agoniseala pe un fard kaki de la seventeen :))) cat l-am iubit...
      Am o gramada de oje Golden Rose si acum

      Ștergere
  5. Cum poti sa ai ma buzele alea frumoaseee??:X Tie nuanta cred ca iti vine bine dar pe mine genul asta de rujuri ma fac sa arat bolnava sau baba. Din doua una!:)) Arata foarte fain finish-ul. N-am avut rujuri Golden Rose in schimb oje ohooo. Si cred ca in vremuri imemoriale am avut un tus si un fard alburiu de la ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, maa :* Cred ca am avut si eu mascara si tusuri de la Golden Rose

      Ștergere
  6. Ce buze frumoase ai!!:X
    Foarte dragut rujul:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim5:38 p.m.

    Inca nu am incercat rujuri de la Golden Rose, dar imi place culoarea acestui ruj, nu am in colectia mea aceasta culoare ceea ce inseamna ca trebuie cumva, candva sa o am si pe ea :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata superb pe buzele tale!! Doamne, eu habar n-aveam ca rujurile Golden Rose au aparut de atatia ani. Eu credeam ca acum si-au extins gama. Rusine sa-mi fie!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim9:45 a.m.

    Si eu la fel. De foarte mult timp il folosesc. Din pacate culorile nu sunt cele reale.

    RăspundețiȘtergere