Vacanta intr-un loc frumos din Romania

Stateam eu bine linistita pana am fost trasa de urechi ca de ce nu scriu. Imi spuneam eu mie ca nu pot, ca nu am starea necesara, ca n-am timp. Dar adevarul e ca m-am lenevit, m-am lasat furata de peisaj si am neglijat complet blogul. Am neglijat complet si cititul de bloguri. Mi-e teama sa intru in Google Reader sa vad cate noutati mi-au scapat.

Desi am pregatite pozele cu oja mea preferata din ultimele saptamani nu am vrut sa sar peste articolul despre vacanta de primavara pentru ca am fost intr-un loc atat de frumos si ar fi pacat sa nu vedeti si voi o parte dintre poze.

Mai exact am fost la Cheile Buții, Cabana Poiana Soarelui, in zona de sud a Parcului National Retezat, in apropierea orasului Petrosani. De sarbatori cei mai multi din Bucuresti aleg Valea Prahovei si tocmai de aceea am ales sa mergem spre vest, spre locuri deloc aglomerate sau, mai bine zis, invadate de turisti. Am plecat de acasa pe 1 mai si ne-am intors duminica, pe 5 mai. N-am prins deloc aglomeratie pe autostrada sau prin alte zone.

Pentru un tarif de 160 de lei/noapte/camera am beneficiat de cazare si demipensiune. Mancarea a fost excelenta iar camerele curate si destul de spatioase (pentru niste camere de cabana turistica). Preturile la bar sau la masa de pranz au fost mai mult decat decente (4 lei un ceai, tot cam asa cafeaua, 6 lei ciorbita). In plus, daca am avut la noi sucuri, apa sau vinuri le-am putut aduce la masa fara probleme.
Am cunoscut cel mai lenes motan care de fapt era foarte batran si intelept (judecand dupa rabdarea cu care lasa toti copiii sa-l jigareasca).

Si am cunoscut catelul cu cele mai groase picioruse. Cred ca e numai bun de Cartea Recordurilor. Foarte simpatic si prietenos.

In drumetiile noastre am gasit cateva poienite pline de branduse, ghiocei si viorele. Superb!

Peisajul este de vis, si in zare si prin padure.

Va recomand cu caldura sa vizitati aceste locuri linistite si frumoase, foarte indepartate de agitatia care uneori ne oboseste atat de tare incat uitam ca se mai poate si altfel.

Ati fost vreodata la Cheile Buții?