4 ani de Militari Shopping!

In perioada 11-14 aprilie Militari Shopping sarbatoreste 4 ani de la deschidere! Ieri am avut placerea sa particip alaturi de cateva bloggerite dragi la seara dedicata frumusetii si sanatatii. 

Am asistat la demonstratii de machiaj si coafura, am primit sfaturi despre sanatate si nutritie, am vazut un before/after pentru un pensat si am avut ocazia sa castigam premii si vouchere din partea partenerilor la eveniment - Sephora, Flormar, Kids Hairstyles, Plafar, Centrofarm, DM.  



Un moment interesant al serii a fost prezentarea Caudalie, brand de cosmetice disponibil in lantul de farmacii Centrofarm. Ma tentau de multa vreme aceste produse, de cand le-am remarcat pe youtube la Lisa Eldrige, insa acum ma tenteaza si mai tare. 


La Militari Shopping sarbatoarea continua pana duminica. Maine, 13 aprilie, intre orele 18.00 si 20.00 gazda petrecerii va fi Cabral care va astapta cu numeroase surprize: un concurs de Miss si Mister, prezentari de moda, momente de magie, momente de dans. tot maine la Militari Shopping va fi prezenta si Sanziana, concurenta X-Factor. Nu ratati cadourile si voucherele oferite la concursuri de partenerii serii: C&A, Deichmann, LC Waikiki, Humanic, NewYorker, Camaieu, Otter, Secuiana, Yokko, House of Art, Orsay, Jolidon.

Duminica, 14 aprilie, este ziua copiilor! Intre orele 12.00 si 14.00 pentru ei se va organiza un concurs de Mini Miss si Mini Mister, vor avea loc prezentari de moda si momente artistice de muzica si dans cu Clubul Copiilor. La concursurile cu premii organizate pentru cei mici sponsori vor fi Club Amicii, Toyplex, Domo, Kids Hairstyles.

Noi ne-am simtit tare bine la Militari Shopping! Daca v-am convins sa mergeti si voi eu va spun de pe-acum distractie placuta!

Un comentariu: