Perle iluminatoare Yves Rocher

Cred ca m-am gasit si eu sa va arat si sa va povestesc despre perlele iluminatoare Yves Rocher tocmai cand s-a epuizat stocul de pe site. Acesta produs s-a strecurat in cosul meu de cumparaturi fara un motiv anume, fara sa simt vreo nevoie sau vreo pofta. Pur si simplu mi s-a parut simpatic. Ma grabeam sa ajung la o valoare a comenzii pentru a primi cadoul din oferta si n-am stat prea mult pe ganduri. 


Ambalajul perlelor este elegant si practic. Imi place mult capacelul de siguranta care le tine presate si le impiedica sa zgdrangane in timpul transportului, capacel care se fixeaza bine si nu se scoate tocmai usor. 


Produsul are un miros care pe mine ma duce cu gandul la pudrele de alta data. Insa nu este foarte puternic si nu se simte pe ten.

Cat despre efecte... producatorul spune: "perlele discret sidefate [...] va vor uniformiza tenul in mod delicat, revigorandu-l. Pentru un efect care pune in valoare orice nuanta de ten". Cum vad eu tenul dupa aplicarea pufului..."sidefat"? Ca un fel de "hainele noi ale imparatului", daca stiti povestea cu acelasi nume. Ok, exagerez, insa efectul este foarte, foarte subtil. 

Asa arata pe mana, aplicate cu degetele:

Insa cu pensula se ia ceva de genul...


Pare mai degraba ceva prafuit. Am remarcat o usoara iluminare a tenului insa despre uniformizare n-as putea sa va povestesc. 

Nu incarca tenul si nici nu mi-au provocat vreo problema. Imi pare genul de produs pe care si daca il aplici in exces tot nu se vede urat. 

Nu consider aceste perlele iluminatoare ceva de care sa am neaparat nevoie. Totusi, m-au facut sa vreau sa incerc si alte produse similare (poate am sa gasesc ceva sa ma impresioneze) si deja am pe drum noile perle Giordani de la Oriflame pe care le-am vazut la cineva si pe care mi le-am dorit instant.

Voi folositi perle iluminatoare? Le considerati necesare in machiajul de zi cu zi?

11 comentarii:

  1. Si eu poftisem la unele Avon dar m-am gandit ca iar le cumpar si le tin prin sertare :|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Facem d-astea... mai des decat ar fi ok pt buget :)))

      Ștergere
  2. Sunt foarte bune si dau un efect foarte frumos machiajului<3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac :) Eu inca incerc sa ma conving daca au sau nu un efect... de multe ori uit din graba

      Ștergere
  3. Eu le folosesc pe cele de la Gosh si imi plac la nebunie. Inainte le foloseam pe cele Avon, care de asemenea imi placeau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare curioasa cum o sa ma impac cu Oriflame

      Ștergere
  4. Eu folosesc iluminatorul de la Sleek, i-am facut si un review. E primul meu produs de acest gen si de cand il am nu a existat machiaj fara el, il ador :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut unul gen brick cu mai multe nuante de la Sleek si l-am dat ca era prea mult. Il am si pe cel in sticluta dar am uitat complet de el. cred ca a expirat :(

      Ștergere
  5. Ai încercat Guerlain Meteorites Perles Pudră Iluminatoare? Efectele sunt realmente deosebite. Știu că în magazine se comercializează la un preț mai ridicat, dar eu, de exemplu, o cumpăr de pe Strawberry, tocmai datorită diferenței de preț și faptului că transportul este gratuit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu de ei de la Jules (beautybyjules.ro) dar nu am avut buget pentru ei. Sunt mai ieftini pe strawberry dar tot destul de scumpi :( Visez si eu la ei... Poate ii pun pe lista pentru ziua mea

      Ștergere
  6. folosesc mai mult fard de obraz si pudra bronzanta...vreau sa incerc perlele bornzante de la ei..am primit zilele acestea un plic cu oferte de la yves rocher si ma tenteaza sa dau comanda:)

    RăspundețiȘtergere