Unghii de vara

Refuz sa renunt la culorile vesele, desi stiu ca si toamna are farmecul ei. Astept cu nerabdare covorul de frunze care in zona in care locuiesc eu a fost de vis anul trecut. Si sper sa fie la fel si anul acesta. Promit sa fac poze.

Dar revenind la vara atat de draga mie, as vrea sa va arat doua manichiuri care mi-au inveselit zilele. Prima e de fapt o reeditare a uneia mai vechi ale care poze le-am ratacit iar a doua e un coral superb. Da, sunt lesinata dupa coral.



 

Am folosit AVON apricot mystery si essence 107 naughty and pink!



Oja folosita: Catrice 030 Meet Me At Coral Island

In incheiere, o mica exemplificare privind postarea anterioara. Am pus ca si conditie pentru cele dintre voi care doresc 3 sanse in plus sa-mi trimiteti sau sa-mi lasati un link catre o poza cu o manichiura facuta de voi, pe voi, pozata alaturi de o foaie de hartie pe care sa fie scris "cosmeticsalltheway". Nu mi s-a parut ca cer prea mult. Manichiura poate fi si cu lac transparent - chiar am primit un french simplu superb, pe unghiute mici si scurte. mi-a placut la nebunie. Nu vreau poze din computerul vostru, indiferent cat de frumoasa ar fi manichiura. Cu alte cuvinte, vreau o poza pe care ati facut-o pentru micul meu giveaway. 

Si, daca totusi exprimarea mea nu a fost foarte clara vin cu o imagine exemplificativa. Cu parere de rau, participarile cu poze care nu respecta precizarile mele nu vor fi luate in considerare. Multumesc pentru intelegere.
 

Atat pentru astazi.

O seara frumoasa si multa bafta!

15 comentarii:

  1. foarte frumoase nuantele si degradeul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia B. (www.iuliabadita.ro)8:12 p.m.

    Nu e greu deloc cu bureteii si chiar prinzi dexteritate in timp.


    PS: Eu nu mai vreau vara :)).

    RăspundețiȘtergere
  3. Incercasem cu buretel de vase si a iesit... nimic. Cu cei de fond de ten n-am incercat dar astia essence sunt perfecti

    RăspundețiȘtergere
  4. Georgiana9:21 p.m.

    Ce frumoasa e oja Catrice! :) Trebuie sa incerc si eu cu bureteii, am in casa doar de vase si de fond de ten, dar daca cei de vase nu-s buni e clar :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut foarte mult concursul dra cand e vorba de ceva munca, nu prea ia lumea parte :(
    Pe mine nu ma tentau produsele, dar pt cineva care nu are acces la ele sunt o binecuvantare :)

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumoase manichiurile, in special prima (am o slabiciune pentru manichiura in degrade).Citeam mai sus ca nu ti-a reusit cu buretel de vase si-am ramas putin surprinsa, mie doar cu buretel de vase, umezit cu un pulverizator inainte de a aplica oja, imi iese.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaaai, cum e oja aia de la Catrice!:X Looks amazing!

    RăspundețiȘtergere
  8. Yup, it does. O aveam ochita de ceva vreme...

    RăspundețiȘtergere
  9. Nici n-am insistat, poate n-a fost nici oja aleasa cea mai potrivita.. Cei de la essence sunt ceva mai densi decat cei de vase.

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa este... sper sa nu am probleme cand aleg. Chiar nu-mi doresc sa descalific pe nimeni..

    RăspundețiȘtergere
  11. Poate iti iese cum a spus Maria mai sus... cu buretele de vase umezit.

    RăspundețiȘtergere
  12. Coralul ala e superb! Insa si prima combinatie imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  13. adyna_radu4:56 p.m.

    superba manichiura

    RăspundețiȘtergere
  14. Este superba Catrice 030 Meet Me At Coral Island ;)

    RăspundețiȘtergere