Despre rochiile de ocazie

Anul acesta am facut o pasiune pentru rochiile de ocazie lungi, elegante, pe langa cele scurte si ceva mai indraznete. Si, chiar daca am mai multe rochii de seara scurte in dulap, tot caut mereu acea rochie superba, din material fin si care sa nu ma coste salariul pe 3 luni. Stiu ca nu au cum sa fie ieftine dar, totusi, sunt ataat de greu de gasit. Vara trecuta am cautat timp de cateva zile in tot orasul ceva frumos si la un pret decent si am incheiat prin a ma resemna cu ceva care era... doar la pret decent. Si a doua oara s-a intamplat la fel; desi eram patita tot pe ultima suta de metri am inceput sa caut si, din nou, am cumparat ceva sa fie. 
Urasc materialele foarte lucioase si foarte "apretate" sau care fosnesc. Nu-mi plac sclipiciurile, nici modelele incarcate. Iubesc matasea (sau materialele care seamana cu ea, nu ma pricep) si modelele cat mai simple. In magazinele destinate "muritorilor de rand" (adica target eu) aproape ca ma panichez cand vad modelele expuse. Si, din pacate, aceste modele vor continua sa existe pentru ca se cumpara, si inca se cumpara la preturi super-umflate. Si foarte rar am vazut pe la evenimentele pe unde am fost rochii care sa ma impresioneze cu adevarat.
In cautarile mele pe internet (caci am prins curaj si nu e exclus sa-mi achizitionez o astfel de rochie eleganta de undeva din afara) am gasit cateva modele care mi-au atras atentia si care sunt exact ce imi imaginez eu ca as purta la o ocazie mai speciala. As fi dispusa sa platesc intre 1000 si 1300 de lei (sau mai putin dar nu mai mult) pe o rochie pe gustul meu sau jumatate din suma sa o inchieriez daca as gasi astfel de rochii de inchiriat.

Genul acesta de modele cred ca ma avantajeaza pe mine. Si, pentru ca sunt pitica, se impun tocurile (foarte) inalte pe care oricum le iubesc de la 14-15 ani.



Voi de unde va cumparati rochii? Cat sunteti dispuse sa platiti pe o rochie de seara? Ati inchiriat vreodata o rochie de ocazie? 

Seara frumoasa!

10 comentarii:

  1. exagerezi cu preturile:D..adica poti sa iti faci si o rochie de vis si cu 4-500 Ron..
    Eu iti recomand acest site: www.robeblanche.ro ..ei fac la comanda orice tip de rochita, te duci la atelier cu modelul.. am vazut rochii superbe care teoretic costau vreo 2.000 ron iar la ei la atelier pretul final era de 600 ron...

    RăspundețiȘtergere
  2. Articolul a fost pus ca sa aflu cat mai multe informatii (surse de rochite) iar preturile astea sunt cele pe care eu le-am gasit la ce mi-a placut. Multumesc frumos pentru comentariu. Am sa cercetez, mai ales ca stiu firma de la targurile de nunti (nu stiam, insa, ce preturi practica).

    RăspundețiȘtergere
  3. rochiile puse de tine sunt superbe...in rest sunt de acord cu Alexandra :D

    RăspundețiȘtergere
  4. :D dar ati vazut si preturile la primele 3 rochii? Cu tva si taxe vamale si transport sigur... n-ai cum sa iesi sub 1000 de lei :D si matasea nu e ieftina :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt perfect de acord cu tine. Daca gasesti o rochie frumoasa e mult prea scumpa, daca e la un pret decent e...cum e

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu prea imi cumpar rochii foarte "de ocazie", prefer ceva mai inspre casual, dar sa poata fi accesorizata mai glam in functie de ocazie. Pe dorothy perkins spre exemplu au rochite dragute la preturi ok, poate iti place ceva

    RăspundețiȘtergere
  7. da, si eu visez la asa ceva.. mai ales ca ma asteapta 2 nunti in toamna dar tare-mi e ca iar ma duc cu ceva deasupra genunchilor

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-ti fac cunostinta cu Persida? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. También estoy buscando para los vestidos de noche hermosa. Por favor, me sugieren algunos sitios web en línea para encontrar las variedades de vestidos de noche. Gracias

    rochii de seara

    RăspundețiȘtergere