Ce-am mai facut eu - partea a II-a - ASHA - Live in Music Club


Trebuie sa recunosc ca nu stiam nimic despre trupa ASHA in ziua in care Jules mi-a lansat invitatia s-o insotesc de 8 martie la un concert in Music Club. Cu inima putin indoita caci concertul incepea la 23.00 si a doua zi mergeam la serviciu la program normal am zis, totusi, sa ies putin din casa.

Si, chiar daca am dormit numai putin peste 3 ore si a doua zi eram leguma fiarta nu mi-a parut rau deloc. Baietii au cantat extraordinar si au stiut sa ridice sala in picioare. Nu mai auzisem un live de calitate de ceva timp. Laurentiu, solistul trupei, a fost tare haios si plin de energie iar piesele - covers - n-aveau cum sa nu-mi placa. Si, pentru ca era ziua noastra, a femeilor, am primit si flori. Dragut gest, nu-i asa?

Daca tot nu stiam nimic despre baieti, am facut un mic research. Trupa concerteaza sub numele de ASHA din 2004 si are urmatoarea componenta:
- Laurentiu Guran – voce
- Dan Ionescu – chitara
- Ionut Deliu – chitara bass
- Michael Massier – clape
- Ovidiu Condrea – tobe
- Alexandra Maria Hojda – backing vocal
- Luiza Popescu – backing vocal
Trupa ASHA a lansat un album in anul 2005 cu sustinerea casei de discuri Media Pro - ASHA ...incepe
In prezent canta in diverse cluburi (Tribute, Coyote, Spice, Music Club, Jukebox Venue) - puteti gasi informatii legate de programul de concerte pe pagina de Facebook a trupei.

Cu siguranta voi mai merge sa-i ascult!

P.S. Apar si eu prin poze dar va las pe voi sa le gasiti pe Facebook si sa radeti de mine :)) Not my best pics :D

Va urma :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu