Orly - RUBY si... intrebari

Imi place aceasta nuanta. Nu ma grabeam s-o incerc dar ma bucur ca am facut-o. De mai bine de un an am devenit dependenta de lacurile de uscare rapida si cred ca uitasem ca mai sunt si oje care se usuca repede fara "ajutor". Orly, nuanta RUBY, e una dintre ele. Am folosit-o, insa, fara top coat de uscare rapida pentru ca incerc sa-mi dau seama ce s-a intamplat cu essence. Am folosit nuantele 36 Enchanted Fairy si 34 Walk of Fame. Si ambele au sarit de pe unghii a doua zi. Cu Walk of Fame am folosit baza Orly Bonder iar cu Enchanted Fairy NailTek Foundation II. Prima a sarit pe la colturi iar a doua s-a desprins fasii uscate. Ca top coat am folosit Orly In a Snap... Am apucat sa fac poze doar la Enchanted Fairy si imi placea mult, pacat ca m-a tinut doar o zi :(



Acum... nu stiu pe ce sa dau vina. Primele pe lista sunt chiar unghiile mele care, desi sunt mai sanatoase ca pana acum, par sa... "respinga" oja. Pe lista urmeaza ojele essence dar, fiind prima care ma plang de ele, nu stiu ce sa zic. Pe locul al treilea ar fi top coat-ul pentru uscare rapida Orly In a Snap.

A mai avut cineva probleme cu ojele essence? Azi n-am folosit top coat-ul. Sa vedem pe cine scot "vinovat" pana la urma...

O zi frumoasa va doresc!

6 comentarii:

  1. Ba nu esti prima care se plange. Si eu m-am plans. La mine nu tin decat o zi..in cel mai bun caz. Acum daca e sa o spun pe aia dreapta pe mine nici o oja nu ma tine mai mult de doua zile cu sau fara baza si topcoat. E posibil sa avem si unghii dificile. Sau sa facem prea multe treburi casnice:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Pana si Flormar intr-un singur strat - oja magnetica - m-a rinut 3 zile aproape intacta... Cu baza si top coat ma tin cam toate 3 zile... pana la essence...
    Umm... deci sa intru la banuieli cu essence? But they're soooooo pretty :(((

    RăspundețiȘtergere
  3. ce culoare superba are Enchanted Fairy!
    eu nu am avut probleme cu essence..never
    nici fara baza

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte simpatica Enchanted Fairy! eu nu am folosit essence pana acum. sunt fana opi :)


    http://aventurileuneimimoze.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. nuantele sunt super frumoase, mai ales ultimele 2. pacat insa ca nu rezista foarte mult pe unghii.

    RăspundețiȘtergere