Magnetic Twist de la Flormar MG04

Am reusit si eu, ca Mos Craciun prin zapezi, sa cumpar oja magnetica Flormar. Am iesit din casa pentru ca pisicuta mea avea nevoie urgenta de nisip, altfel renuntam si la oja si la plimbare. Am fost in Sun Plaza - deci, daca vreti oja, o gasiti si acolo. Fata de la stand a fost deosebit de draguta si mi-a tinut cutiuta cu oje pana m-am terminat de gandit si razgandit. Cel mai mult mi-a placut MG04.
Daca ma urmariti de mai mult timp, probabil stiti ca mai am doua oje magnetice, pe una v-am si aratat-o aici, achizitionate de la Cosmobeauty. Pentru ojele acestea am primit de la doua prietene cate un magnet cu dungi, marca Essence. N-a iesit nimic, nici cu primul, nici cu al doilea. 
Am sa va arat numai doua poze. Doar acestea au iesit decent.
Asadar, cu magnetul Flormar:

Am stricat putin dungile cand am apicat top coat-ul.Daca doriti sa vedeti mai multe poze cu aceasta nuanta le gasiti la Jules. Tot la ea puteti sa castigati una din cele doua Flormar Magnetic Twist puse la bataie in cadrul giveaway-ului.

Si acum sa va arat ce-am facut cu magnetul steluta (da, la o mana am stelute si la cealalta dungi):
In realitate e mult mai draguta. A fost foarte usor sa fac acest model, mai putin pe unghia mare, pe care am sters-o de 5 ori. :)

Mai multe nuante de Flormar Magnetic Twist precum si detalii privind aplicarea si calitatea ojei puteti gasi la Miu Miu, la Iulia si la Pixie.Daca mai sunt fete care au postat nuante noi anuntati-ma si pe mine. :)

Seara frumoasa!

10 comentarii:

  1. Chiar vroiam sa vad cum este movul...poate voi opta pentru verde eu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar ce am avut verde pe unghii, am zis sa nu o iau si pe-asta tot asa... Dar era faina si verde. Am vrut o nuanta care nu era in colectia mea. Si cum am de la SNC albastru si rosu...

    Multumesc, Lestie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Probabil imi voi cumpara si eu una la un moment dat :) Ti-au iesit dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce frumoasa e culoarea...o sa dau si eu o tura pe la flormar

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumoasa eeee :X vreeeau si eu:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Oja de la Flormar are si magnet steluta? :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, fete!
    Flormar nu are steluta... dar gasiti steluta aici http://www.super-nail-center.ro/shop/product.php?id_product=582 si veti gasi steluta Chia Glaze si la Roxana: http://beautyinthebottle.weebly.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu mai vreau culori ...dar nu ma pot hotara pe care :(

    RăspundețiȘtergere