Incep sa-mi vina idei de cadouri de Craciun!

Anul 2011 a fost, in mod evident, anul reducerilor. Anul in care am inceput cu totii sa beneficiem de servicii pe care in mod normal poate nu ni le-am fi permis sau pe care ni le permitem mai rar: servicii de coafura si cosmetica de lux, servicii de remodelare corporala cu aparate performante, mese copioase pe bani putini, cosmetice profesionale si chiar zboruri cu balonul sau lectii de pilotaj.

Cand am descoperit prima data site-urile de reduceri primeam zilnic vreo 7 newsletter-e si le deschideam pe toate. Dupa care am aflat de Redutti - agregator de vouchere de reduceri. Cum procedez? Intru pe site si dau cautare in pagina cu serviciul sau produsul dorit. De exemplu "gel", pentru aplicare unghii cu gel. Sau "tuns" daca vreau sa merg la un salon. Sau, daca vreau sa ma rasfat cu ceva dragut si am ceva mai mult timp la dispozitie, iau toate ofertele la puricat si mereu gasesc ceva ce mi-as dori sa am, la super-pret!

Prima data cand am oferit un voucher a fost in aceasta vara cand mi-am fericit o prietena cu un rasfat la salon: spalat, tuns, coafat, manichiura si pedichiura, toate la 39 de lei.

M-am gandit sa cercetez reducerile si pentru cadourile de Craciun. De ce sa nu economisesc niste bani? Mai ales acum, de cand gasca de cadorisiti s-a marit cu doi minunati nasi si un pui de nasic de 4 ani.

Pentru ei m-am gandit la un weekend in doi la munte, iar pentru puiul lor mi se pare potrivit un circuit de masinute.

Pentru mama as vrea ceva care sa-i faca viata mai usoara in bucatarie - o tigaie mai... "desteapta" iar pentru tatal meu un set de mini-enciclopedii caci pentru un pensionar care locuieste la tara iarna e destul de lunga iar lui ii place foarte mult sa citeasca si sa descopere.

Pentru prietenele mele dragi oferta e destul de bogata, de la servicii de coafura si cosmetica pana la superbe bijuterii pentru diverse ocazii.

Pentru sot si frate.. ummm... ma decid mai greu, am prea prea multe optiuni. Trebuie doar sa conturez un buget, daca vreau sa mai am bani si in ianuarie. :)

Si, pe final, daca va plac reducerile, aruncati o privire si peste "ofertele de zambete". Ganditi-va si la cei pe care probabil Mos Craciun nu-i are pe lista... Si e pacat, sunt copii, viseaza... Donati! E atat de usor!

Sarbatori fericite si shopping fara prea mult efort!

Un comentariu: