Lansare: Pensulele Anca Rădulescu

Joi, 11 decembrie, am luat parte la o un eveniment deosebit - make-up artistul Anca Rădulescu a lansat primul brand de pensule profesionale pentru machiaj semnat de un make-up artist cu greutate din România. 

Gazda serii a fost Mihaela Rădulescu, amfitrion talentat care știe să te introducă în atmosferă, frumoasă și maestră în arta discursului.
La eveniment, în cadrul Jubile The Ballroom Decebal, organizatorii au instalat un mic atelier ad-hoc de pictură, unde tineri și talentați artiști plastici, studenți ai Universității Naționale de Artă, au pictat pe tot parcursul evenimentului, și am avut parte de demonstrații live de machiaje profesionale realizate de o echipă redutabilă de viitori make-up artiști.

În același timp, câteva dintre nudurile pictate de Anca Rădulescu au fost scoase la licitație, toți banii fiind donați în scop caritabil către Asociația Ioana și Copiii Îngeri pentru campania “Crăciun pentru cei mici și buni”. Toți invitații au avut posibilitatea să facă donații în micuța cutie plasată la intrarea în sală. 

“Mi-am dorit mereu să-mi pun amprenta asupra industriei de frumusețe din România, iar pentru împlinirea acestui vis am mers la vârf – mi-am lucrat colecția de pensule profesionale în Franța, într-un atelier manufacturier cu tradiție și cu o experiență de peste 150 de ani în domeniu, pentru că visul meu merita o împlinire reală, nu una  facilă și de conjunctură. Astazi mă prezint în fața cumpărătorului din România, indiferent că este vorba despre make-up artiști sau de femeile frumoase și cochete, cu un produs superior, de înaltă ținută și al cărui raport calitate-preț este perfect echilibrat. Colecția de pensulele profesionale pentru machiaj Anca Rădulescu este primul brand românesc construit special pentru industria de beauty din România și este compus din 21 de modele de pensule profesionale – 21 este numărul optim de pensule de care are nevoie un make-up artist. Sunt nu numai perfect gândite și realizate, dar și foarte elegante, în acestă colecție fiind incluse pensule cu coada din lemn de mesteacăn și cu păr natural de veveriță albastră, veveriță, capră, capră cașmir, kolinsky sau bursuc. Și țin neapărat să subliniez că niciun animal nu a avut de suferit sau a fost ucis, a fost doar tuns. Produsele sunt cruelty free!
Toate pensulele Anca Rădulescu vor fi la vânzare începând de pe data de 12 decembrie 2014 pe www.ancaradulescu.ro sau la sediul meu din București.” - declarat A.ca Rădulescu. 

Un comentariu:

  1. Chiar as vrea sa incerc aceste pensule, mai ales ca sunt create de un make-up artist roman foarte priceput.

    RăspundețiȘtergere