Produse consumate

A venit vremea sa fac din nou curatenie printre ambalaje. Mi-am adus aminte si de traistuta care astepta de luni de zile intr-un colt si am luat si de acolo cateva pe care tineam neaparat sa vi le arat inainte de a le arunca. Cred ca va mai dura ceva vreme pana la un nou articol de acest fel sau, cel putin, pana la unul atat de populat.
Incep cu lotiunile micelare. Se pare ca am o curiozitate legata de ele, trebuie sa le incerc pe toate. Garnier mi-a placut pe ten dar nu mi s-a parut foarte buna pentru ochi si simteam ca nu se mai termina. N-am irosit-o, desi am fost tentata. Chiar am folosit-o pana la ultima picatura, LÓreal Sublime Soft a fost curiozitate maxima. Mi-a placut pana s-a terminat dar raman la Bioderma. De Yves Rocher am fost multumita dar mi s-a parut mult prea scumpa (cand am folosit-o eu si era pe site costa in jur de 40 de lei...). Bioderma ramane favorita mea si mai am inca doua si un mini in casa. Se intelege cat imi place, da?
Sampoane... sunt o consumatoare inraita de astfel de produse. Am si parul lung si nici nu ma zgarcesc. Balea a fost bunicel pentru scalpul meu insa putin cam mentolat pentru gusturile mele. ACM Novophane mi-a placut pe firul de par, nu si pe scalp si n-a mers combinat cu ulei de oregano. Despre Eucerin pentru scalp sensibil v-am povestit aici. Ramane pe lista mea de sampoane cu care ma pot intelege. 
Balsamul Dove Nutritive solutions a facut (aproape tot) ce-mi doream eu - adica mi-a lasat parul moale si usor de pieptanat. Pacat ca s-a terminat cam repede... Si masca Balea a facut treaba buna. Contine ulei de argan si hraneste parul.
Geluri de dus... Bourjois Mineral Eclat mi-a placut dar nu atat de tare incat sa-l mai cumpar. Yves Rocher este printre favoritele mele si cred ca e al patrulea cumparat si primul incercat vreodata de la acest brand. Elmiplant Care Moments cu lamaie verde si nectar de gutuie a fost cremos si cu miros proaspat, nu neaparat de gutuie. Mi-a placut dar prefer sa incerc si alte geluri de dus Elmiplant iar momentan am in baie unul care-mi place si mai tare. Uleiul de dus Yves Rocher... l-am iubit de-a dreptul. L-am descoperit in vacanta anul trecut si am tinut din el ca dintr-un elixir pretios. Mirosul seamana cu cel al gamei Divine de la Caudalie. AVON Skin so Soft mi-a placut dar l-am iubit foarte tare cand era pe sfarsite si l-am combinat cu putina apa. A iesit o spuma foarte cremoasa care se simtea super pe piele. 
AVON Sensed Mystique mi-a adus aminte de anii de facultate, de colegele mele de camin. Asa de tare ne placea mirosul... Cumpar frecvent astfel de sapunuri lichide. Despre gelul de ras AVON v-am povestit aici. A fost ok dar acum am un Gillete pentru femei care m-a cucerit de la prima utilizare. Deodorantul Balea si-a facut treaba bine si nu a avut un miros atat de puternic. 
Demachiantul Farmec 2 in 1 cu galbenele a fost cumparat in deplasare de la un butic de cartier. Mi-era dor de un astfel de produs si mi-am facut damblaua. Am fost multumita de el. Bifazicul Yves Rocher a stat mult timp prin baie (in exemplare diferite). E unul dintre preferatele mele. Gelul spumant Clarisonic a venit impreuna cu jucaria de rigoare. Ne-am inteles bine. Nu m-am interesat inca daca il pot gasi si de cumparat. Sensitelial de la ACM va reveni curand in baia mea. Zilele astea am stors ultimele picaturi si au facut minuni cu niste zgaibite de pe fata. Daca nu ma potolesc cu zgarmatul de cosuri e bine sa-l am in baie. Am scris despre el aici.
Mai sus am trei produse expirate. Clinique Even Better mi-a placut la un moment dat dar cred ca a nimerit in baia mea intr-un moment cand iubeam alte creme si am uitat de ea. Demachiantul Let the good times roll de la Lush a expirat... a doua oara. Prima data l-am primit iar a doua oara l-am cumparat. Din pacate expira foarte repede si nu apuc sa il folosesc. Si inca am luat 50 de grame, nu 100 cat primisem initial. Tot a fost prea mult. Nu-l pot folosi zilnic pentru ca are efect exfoliant. Masca Heavenly Hidration de la Boots a expirat inainte sa-mi dau eu seama cat de repede trece timpul.

Ultimele doua produse sunt demachiante pentru ochi - Extra Lasting de la AVON si Blanchette B. Cu ambele am incercat, chiar am incercat. Dar nu merita sa ma chinuiesc. Imi provoaca usturimi ale ochilor. N-au costat cine stie ce asa ca nu are sens sa imi mai bat capul cu ele. 

Atat am consumat. S-a mai facutt putina lumina in baie. Parca arata mai aerisit :)

12 comentarii:

  1. Wow, câte produse consumate!!!
    Mie-mi place foarte mult micelara de la Garnier, inclusiv pentru ochi - dar doar pentru îndepărtat reziduri, pentru demachiat prefer bifazic. Săpunul de mâini de la Avon și gelul de duș cu aceeași aromă l-am avut de foarte multe ori în trecut, îmi plăcea la nebunie. Gelul de duș Elmiplant mi-a plăcut și mie, tocmai ce l-am consumat și pe acesta și pe fratele lui cu unt de macadamia care mi-a plăcut puțin mai mult. :D Bifazicul de la Blanchette B mi-a provocat și mie usturimi, culmea că nu mereu, dar nu-mi mai trebuie niciodată. Eu rămân la Balea, e the best pentru mine.
    M-ai făcut curioasă în privința măștii de păr Balea, chiar mă gândeam să mai încerc ceva nou, m-am plictisit să tot recumpăr aceeași mască de păr. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a placut si mie bifazicul Balea dar parca fugea din calea mea. De cate ori imi aduceam aminte sa-l cumpar nu-l gaseam la raft... Acum am bifazic Garnier si-mi place mult de tot

      Ștergere
  2. micelare consum si eu la greu,loreal si garnier. produsele de la magnifique skin mi-au placut mult.pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu Magnifique m-am inteles foarte bine. Mai putin crema pentru corp care a fost cam grasa pentru mine :( Te pup si eu

      Ștergere
  3. Lotiunea Bioderma e si preferata mea.Parca nici o alta nu-i ca ea.
    Chiar ca ai fost harnica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ohoooohoo, buna recolta! Eu deja nu mai pot fara micelare. La mine vad ca Garnier e fix ca Bioderma, fara nici o diferenta, asa ca probabil de acum incolo tot pe ea o sa o iau. Gelul ala de dus Elmiplant il am si eu acum in baie, impreuna cu unul din gama Senses Touch. Asta cu gutuie e ok, dar nu ma da chiar pe spate

    RăspundețiȘtergere
  5. Apa micelara Yves Rocher a fost primul produs de acest fel incercat de mine, si nu mi-a placut deloc, imi usca teribil fata, poate e de vina tenul meu uscat. Uleiul de dus, tot YR, este printre preferatele mele, desi cam scumput; mie mi se pare ca miroase ca parfumul Jean Paul Gaultier 2 unisex :)))) Ca sa nu mai spun de bifazicul, tot YR.... cel mai bun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am avut probleme cu uscarea la nicio micelara :-?? Oricum, YR cred ca au si scos-o din oferta.

      Ștergere
  6. Ai consumat ceva produse, nu glumă.
    Ce vreau eu de aici: micelara de la Garnier, gelul de duş Bourjois, balsamul de la Dove.
    Am şi eu loţiunea de la Avon şi îmi place, îmi lasă pielea catifelată, dar nu o folosesc tot mereu...când îmi aduc aminte de ea. :))
    Te pup :*
    http://justbeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La balsamul Dove sigur ma intorc :) Multumesc de vizita!

      Ștergere