Sampon pentru scalp sensibil de la Eucerin

De mai multi ani ma confrunt cu problema scalpului sensibil. Pe scurt: nimic nu-i place, nimic nu-i convine. Cu exceptia a doua sampoane pe care le-am tot mentionat pe blog, scalpul meu reactioneaza negativ la orice as folosi in materie de sampoane. Imi apar mici "musuroaie" de coji. Daca le indepartez pot aparea sangerari, daca le las in pace se inmultesc si apar mancarimile, cel mai avansat stadiu fiind cel de par nins. Cele doua sampoane care imi merg sunt Selsun Blue si Clear Volume Maxx. Ma veti intreba (perfect logic) de ce vreau sa le schimb daca ma inteleg bine cu ele. Primul este un sampon tratament din farmacie care nu doar ca nu este deloc ieftin dar nici nu se gaseste cu una cu doua. Problema cea mai mare este ca usuca foarte tare firul de par si nu il pot folosi pe lungime. Al doilea, desi este accesibil ca pret si se gaseste mai peste tot in hypermarket-uri, este destul de puternic, usor agresiv cu scalpul si cu firul de par si nu as vrea sa-l folosesc in continuu. In plus, exista riscul ca scalpul meu sa se plictiseasca si sa inceapa sa reactioneze si la el. Nu vreau asta, el este scaparea mea.

De samponul Eucerin pentru scalp sensibil am aflat de pe Youtube. L-am cautat de mai multe ori dar, pentru ca pe ambalaj exista multa germana si italiana si deloc engleza, n-am reusit sa fac legatura intre ce vazusem pe youtube si ce se gaseste in farmaciile din tara noastra. Acum cateva saptamani mi-am amintit de Eucerin si am inceput sa caut prin rafturile de la Centrofarm. O doamna draguta m-a ajutat si am plecat acasa cu samponul delicat pentru scalp sensibil (conform etichetei).

L-am pus la treaba inca din ziua in care am ajuns cu el acasa. Imi place ca nu are capac detasabil si, astfel, riscul de a-l uita desfacut si de a-l varsa prin cada intr-un moment de neatentie sau de ochi plini de spuma scade semnificativ. Produsul din sticluta este transparent si nu foarte lichid, nu se scurge printre degete. Are un miros discret si placut.

L-am folosit de vreo 4-5 ori pana sa-si dea seama si scalpul meu ca s-a schimbat ceva. Apoi au aparut cateva semne de razvratire din partea acestuia insa undeva pe laterale la ceafa si nu in frunte cum se intampla de cele mai multe ori. Vazand ca situatia este cat de cat ok am continuat inca vreo doua spalari pana a aparut "musuroiul" in crestetul capului. In acel moment am decis sa fac o pauza si sa tratez scalpul cu putin Selsun Blue. Pe lungime l-am folosit in continuare.

Imi place ca imi lasa parul moale si usor de pieptanat. Il pot folosi fara probleme si fara balsam sau masca de par. Insa face echipa buna cu tot ce am in baie in materie de balsamuri sau masti.

In aproximativ o luna am folosit putin peste jumatate din cantitatea de produs din sticla de 250 ml. Nu am nevoie de o cantitate foarte mare pentru a sampona parul meu foarte lung, doua aplicari fiind suficiente pentru o curatare ideala.

Chiar daca scalpul meu a reactionat negativ dupa mai multe spalari, il trec in categoria sampoanelor bune pentru mine pentru ca, spre deosebire de alte produse la care problemele apareau brusc si "in forta" dupa cca. trei spalari, in cazul samponului Eucerin pentru scalp sensibil acestea au fost de o gravitate mult redusa si dupa cca. 5-6 spalari. In plus, s-au remediat dupa o singura interventie a samponului tratament Selsun Blue. Il voi termina, cu siguranta si cu placere, si pentru mine ramane pe lista alternativelor in regula de folosit, mai ales datorita faptului ca este delicat cu firul de par si poate fi folosit fara a fi urmat de un balsam.

Lista de ingrediente poate fi consultata in imaginea de mai jos. Produsul nu contine sapun sau substante alcaline.

Pretul samponului Eucerin pentru scalp sensibil a fost de 41,10 la care se aplica reducerea de 10% aferenta cardului Centrofarm.

Un comentariu:

  1. Daca esti multumita si se comporta bine ..... e ok . Eu nu am probleme cu scalpul ... deocamdata .

    RăspundețiȘtergere