Machiajul meu Collistar by Francesca Stefani

Cand Jules mi-a propus sa ma programez pentru un machiaj realizat de Francesca Stefani  pentru Collistar mi-am spus ca nu trebuie sa ratez ocazia. Mi-am facut o programare telefonica si la 12.30 eram in Douglas Promenada pentru machiaj. 

Mi-a placut foarte mult cum a lucrat Francesca: usor, rapid, curat, miscari ferme, incredere in sine. In cca. 20 de minute am fost gata. Rezultatul a fost de exceptie si am vazut ca v-a placut si voua  (in urma postarii pozei pe Facebook). Pentru ten a folosit fondul de ten Perfect Wear  nuanta 3.1, concealer-ul Lifting Effect nuanta 2, Silk Effect Maxi Blusher in nuanta 8 si Silk Effect Loose Powder nuanta 6 - toate de la Collistar. Pentru Ochi a folosit farduri inchise in tonuri de mov si auriu. Pe buze port rujul Mille Baci, nuanta 51.

Pe Francesca o puteti gasi in Promenada astazi pana la ora 20 si maine in complexul Baneasa Shopping City intre orele 12-20.00. Eu zic sa sunati si sa va programati pentru o experienta deosebita.

Din pacate lumina din casa nu m-a ajutat sa scot close-up-uri cu ochii inchisi si ar fi pacat sa pun ceva ce distorsioneaza realitatea. 

As vrea sa mai adaug ca azi am purtat ochelari iar machiajul n-a fost deloc pus in umbra de acestia. 

Programarile pentru maine, in Douglas Baneasa, se pot face la nr. de telefon: 021.361.14.50 sau direct in magazin. Nu ratati aceasta ocazie. O sa va placa mult Francesca Stefani!

4 comentarii:

  1. Anonim6:34 p.m.

    Imi place cum iti machiata asa! Esti sexy, sexy!

    RăspundețiȘtergere
  2. Machiajul ti-a scos si mai mult in evidenta frumusetea de care dispui . Bravo . ( ai o privire seducatoare )

    RăspundețiȘtergere