Rasfat cu aromele Champs de Provence

Pentru ca se apropie vara, sezonul in care fug de creme de corp sau bai in cada, m-am grabit sa apuc sa folosesc cat mai mult din produsele pe care vreau sa vi pe prezint azi. Este vorba de un produs pentru corp - untul de corp Champs de Provence cu piper roz si heliotrop si doua bile aromate de baie sub aceeasi marca avand arome de trandafir si, respectiv, lapte si miere.


Trebuie sa recunosc ca m-am panicat putin cand am primit coletul cu aceste produse. Mi s-a parut ca mirosea a odorizant de masina, exact acel miros de la care mie mi se face rau in masini si nu numai. Tind sa cred ca exista un astfel de odorizant in masina curierului pentru ca, imediat ce am scapat de ambalaj mirosul a inceput sa se piarda. 

Deschizand untul de corp am avut o prima surpriza placuta - un miros proaspat si nu foarte intens. Am avut unturi de corp pe care le-am abandonat din cauza mirosului si nu pentru ca nu mi-ar fi placut ci pentru ca, la un moment dat, aromele puternice ajung sa-mi faca rau. 

As putea descrie consistenta produsului ca fiind ceva mai usoara, mai putin uleioasa comparativ cu cea a unturilor de corp pe care le-am incercat pana acum. Produsul intra rapid in piele  fara sa lase un film gras. Ma pot imbraca in cateva minute de la aplicare. 

Ii acord puncte suplimentare pentru ca parfumeaza pielea fara sa parfumeze toata casa.



Cat priveste hidratarea pot spune ca sunt multumita ca mi-a facut "solzisorii" de pe picioare sa dispara. De la genunchi in jos pielea mea are tendinta sa se usuce si sa se albeasca de zici ca o sa crape. Fenomenul se produce indiferent de sezon si, daca nu s-ar intampla, nu cred ca as avea produse hidratante pentru corp in casa.


Bilerle aromate pentru baie sunt efervescente. Se faramiteaza usor si se raspandesc instant in apa. Cea cu trandafiri a lasat la suprafata apei petale parfumate. Trebuie sa recunosc ca nu m-am putut abtine si am consumat o bila intreaga la o baie. Aceste bile contin unt de shea si uleiuri naturale din plante. Parti bune: piele hidratata, parfum imbietor. Partea mai putin buna: munca la curatat cada. 




Untul de corp cu piper roz si heliotrop bilele aromate de baie Champs de Provence pot fi achzitionate de aici.

Vi le recomand cu drag.

15 comentarii:

  1. vai cat de bine arata. as zice chiar gustoase :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata delicios iar untul de corp ma tenteaza tare, tare. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca untul o sa ma tina pana la pensie :)) Pupici!

      Ștergere
  3. Irina Ene3:55 p.m.

    ieeiiii...ce produse tari :D iti vine sa le mananci :D:D
    Felicitari pentru articol !

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim7:49 p.m.

    Bil efervescente ai testat şi de la Lush? Că preţul e tot cam prin zona aia şi aş fi curioasă dacă ai putea face o comparaţie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am testat acum multi ani si Lush. Sunt diferite, parca ar avea alte scopuri. Lush parfumeaza intens, din cate tin eu minte, si parca mi-a colorat si apa insa acestea sunt si uleioase, hidratante, pe langa miros. Strict pe miros cred ca nimic nu se compara cu Lush...

      Ștergere
  5. Vreau si eu. Dau o fuga pe site-ul de unde le-ai cumparat sa imi iau si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arată ! Tentante !

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim2:11 p.m.

    se pot comanda si pe www.cadouricosuri.ro...eu le folosesc de aproape 1 an si nu le-as inlocui pentru nimic...

    RăspundețiȘtergere