Duochrome = love

Astazi vreau sa va arat echivalentul, pentru mine, al ojelor holografice: fardurile duochrome sau, mai pe romaneste, nuantele cameleon. Ieri recomandam cuiva un fard MAC duochrome care mi s-a parut extraordinar de frumos in magazin si pe care, probabil, am sa-l si cumpar. Si mi s-a facut brusc pofta de un machiaj deosebit. Am un fard Erth Minerals care-mi face ziua frumoasa de cate ori il folosesc. Si acesta forma triouul perfect cu nuanta de vis din peleta Comfort zone de la Wet 'n' Wild pe care o veti vedea in imagini mai jos si cu mono-ul Nutty de la aceeasi firma (dupe pentru MAC Satin Taupe)
(Nu dati cu rosii in sprancenele mele. Intre mine si ele se da un razboi permanent. De cele mai multe ori eu ies invinsa.)




 Fardurile:
 Pe site-ul Erth Cosmetics am gasit o poza cum eu n-as fi reusit in veci sa fac:

Si (din) paleta Wet 'n' Wild:


Atat pentru astazi.

O duminica placuta va doresc!

8 comentarii:

  1. Fain machiajul, se potriveste cu ochii tai superbi! Si eu am dat iama cu bucurie in fardul duocrom din paleta Comfort Zone. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut machiajul tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult cum se vede la ochi, mi-ai dat o idee cum sa ma mai machiez maine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am repetat si azi dat am pus maro din comfort zone, n-am mai pus asa inchis pt work. luuuv it!

      Ștergere
  4. Stefania Petcu3:05 p.m.

    imi plac culorile mult, ochii tai chiar au o culoare deosebita:)

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte dragute culorile si iti sta minunat!
    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere