Ivatherm - prima impresie

Va povesteam acum cateva zile ca particip la campania trender Ivatherm - Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta. Au trecut deja 10 zile de cand testez produsele primite: Crema anti-aging UNA, IVAPUR - Gel spumant purifiant pentru piele sensibila mixta sau grasa si Apa Termala Herculane.

Am sa incep cu IVAPUR - Gel spumant purifiant pentru piele sensibila mixta sau grasa. Prima impresie: miroase urat, a sulf as putea spune. Am citit pareri cum ca apa termala Herculane ar fi "de vina" dar nu sunt de acord. Intamplarea face ca in weekend am fost la Herculane si nu mirosea asa. :) Dovada:

Gelul curata bine si nu-mi usuca tenul. Consistenta e usor cam lichida. 

Crema anti-aging UNA mi-a adus aminte de "doctoriile" din copilarie - vorbesc de miros. La prima aplicare mi s-a parut grasa dar, pe parcurs, mi-am dat seama care este cantitatea optima de aplicat. Mi se pare, totusi, ca se consuma cam repede, deja s-a consumat undeva la 10%. Simt ca imi face bine. In primele zile mi-a scos niste monstruleti din piele dar acum ne-am imprietenit (nu prea mai are ce sa "dezgroape") si cred ca o sa convietuim multumite pana cand se va consuma toata. 

Despre Apa termala Heculane de la Ivatherm nu pot decat sa va spun ca a picat la fix cand muream de cald in tren. Am simtit nevoia s-o consum pe toata dar m-am abtinut. A fost, insa, utila si peste machiaj, am aplicat-o si seara dupa crema... e buna la casa omului.
Cam astea au fost primele mele impresii. Despre Ivatherm urmeaza sa va mai povestesc cand parerile mele se vor contura mai bine.

Seara frumoasa!

Un comentariu:

  1. Suna tare bine acel gel de curatare! Sa le folosesti cu placere. Te pup si sa ai in continuare o saptamana cat mai placuta! :*

    RăspundețiȘtergere