ANEW Clinical - Tratament intensiv pentru derma-abraziune

Sau Advanced Dermabrasion System.

N-am de gand sa reproduc ce contine sau ce promite acest produs (a se observa in poze care, desi nu sunt facute cu cea mai buna lumina, se pot mari si se poate citi bine).

In urma folosirii acestui tratament mi-am dorit numai sa scap de petele pigmentare de pe obraji. Care pete au aparut, probabil, in urma expunerii la soare fara protectie. Desi de mai bine de doua veri sunt obsedata cu SPF 50, mi-au scapat cateva plimbari in concediu fara sa aplic crema de protectie. Pe ele dau vina caci vara trecuta nu aveam pete.
Nu ma plang de pori sau puncre negre sau riduri. Or fi si ele pe-acolo ca la 29 de ani nu mai am pretentii sa arat ca la 15. Sunt chiar fericita legat de modul in care arata tenul meu, comparativ cu buboaiele de acum 4-5 ani care aproape ma bagasera in depresii.

Poze cu ingredientele si prospectul:

Si l-am folosit, cumintica si disciplinata, o zi da si doua nu. A se vedea in calendarul de mai jos (pe care, fiind hartie plasticata, n-am putut marca decat cu un creion de buze). O singura data mi-au scapat 3 zile intre aplicari, am incurcat putin zilele.

Dupa folosire pielea ramane fina si catifelata (nimic nou sau extraordinar, asa ramane dupa orice exfoliant bun). Am insistat, cateodata pana la usoare intepaturi. N-am aplicat mereu pe toata fata, pentru ca pe mine ma interesa sa scap de petele din obraji.

Nu am scapat... Dupa 9 saptamani petele sunt tot acolo. Am remarcat o usoara imbunatatire dar de disparut, asa cum scrie in prospect, nici vorba...

Mai jos puteti observa faza initiala, aspectul dupa 2 saptamani de folosire si aspectul dupa 6 saptamani de folosire.

Apoi dupa alte 10 zile:


Si, la final:
Da, petele inca exista. In ultima poza tenul arata ceva mai bine, dupa numai 3 zile de Paula's Choice. Dar despre Paula's Choice mai vorbim peste 2-3 saptamani.

Nu stiu daca sa recomand sau nu ANEW Clinical - Tratament intensiv pentru derma-abraziune. Pe mine nu m-a scapat de problema. Cititi si parerea Ellei, ea l-a folosit pentru alte probleme. De la ea am aflat despre acest produs. Poate va convinge. :)


Craciun fericit!

Fie ca Mosul sa va aduca multe daruri frumoase, sanatate si bucurie in suflet!

Va pup!



5 comentarii:

  1. Tenul meu arata cam ca al tau si am aceeasi problema, petele aparute din cauza expunerii la soare (si nu ma refer doar la vara) fara spf mare. Ce ma enerveaza e ca la frig se accentueaza. Pret de cateva minute dar tot deranjant e sa ma vad asa dalmatian. Mi se intampla si pe corp, un fel de urticarie, insa macar acolo nu se vede.
    Deci nu Anew....ma tenta pentru ca nu are un pret astronomic. Astept sa ne spui cum ti-a mers cu Paula's dupa ce iti faci o impresie. Pe mine ma interesa un peeling dar dupa povestirile Epuricai si pozele aferente am zis never ever. Si m-am "mutat" la microdermabraziune, pe care din pacate acum nu mi-o permit caci stiu ca e nevoie de cateva sedinte. Si sincer n-am incredere sa fac in Craiova. Astia zic ca-ti fac microdermo si te trezesti cu peeling chimic sau dimpotriva, o exfoliere obisnuita cu un produs slab.
    As mai vrea sa incerc Glyco-A, Isis. Dar cand ma gandesc sa pun iar un fotosensibilizant pe piele si sa ma "scamosez" in fiecare zi cine stie cat timp....

    RăspundețiȘtergere
  2. Ramona, asteptam sa vad ce iese. Am vazut eu ca nu prea functioneaza dar m-am ambitionat sa parcurg toti cei 4 pasi. Urmeaza fotoregenerare si microdermabraziune la salon. Pentru petele astea as vrea un AHA, poate la urmatoarea comanda Paula's. Oricum, nu ma las pana nu scap de ele... Si, de-acum, crema cu SPF e SFANTA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori fericite , Alinuta! te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am luat si eu tratamentul acesta, pe care am de gand sa-l aplic si sotului, el are niste pete de la soare. Sa vedem ce iese si la noi, ne apucam de la anu'.
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere