Rasfatul Manufaktura

In sfarsit un review. Era si cazul, nu-i asa? E duminica si am apucat sa ma odihnesc dupa o saptamana de cosmar asa ca am capatat avantul si dispozitia necesare sa ma apuc de scris.
Am primit acum ceva timp doua produse Manufaktura din gama cu bere - Balsam de par regenerant si Masca faciala hranitoare cu drojdie de bere si unt shea. Initial cand auzi de bere te gandesti la ceva amar, lipicios si nu tocmai placut mirositor. Eu una nu-s vreo fana inraita a acestei bauturi dar am citit ca este un bun tratament cosmetic pentru par - daca te tine sa-ti pui asa ceva in cap - si mai stiam ca drojdia de bere face bine tenului fiind un complex de vitamine B util in tratarea tenurilor obosite dar si a tenurilor cu probleme.
In primul rand am fost fermecata de parfumul din magazin, pe care l-am regasit in ambele produse. Nu ma pricep la descris mirosuri, pot doar sa va spun ca ma miros in continuu dupa ce folosesc produsele, mai ales balsamul care se mentine in par mult timp, chiar si o zi si cred ca s-ar mentine si mai mult daca n-ar fi blestemata de poluare din Bucuresti - parul meu fiind ca un burete ce absoarbe toate mirosurile urate din aer.

Asadar, sa le iau pe rand... incep cu Masca faciala hranitoare cu drojdie de bere si unt shea.
Eticheta arata asa:
Printre ingrediente regasim: uleiuri de macadamia si de samburi de struguri, unt de shea, caolin, drojdie de bere.

Ce spun distribuitorii: "Are un puternic efect regenerant si hidratant [...] lasand pielea moale si catifelata.

Parerea mea: se aplica foarte usor, este exact ca o crema de fata, forma de tub fiind foarte avantajoasa din punct de vedere al dozajului. Nu a fost nevoie sa amestec, sa caut prin casa vase de vreun anumit tip sau instrumente de amestecat, ceea ce pentru mine si lipsa mea de timp/rabdare este un mare avantaj. Se indeparteaza usor cu un disc demachiant sau chiar cu un servetel.

Efecte: ten moale, catifelat, cam ca dupa un scrub insa fara senzatia de piele "subtiata" deoarece hidrateaza atat cat e cazul. Nu am mai simtit nevoia sa aplic vreo crema. Masca am folosit-o numai seara, cam de doua ori pe saptamana.

Balsamul de par regenerant cu extract de bere

Eticheta arata asa:
Principalul ingredient de remarcat este berea.

Ce spun distribuitorii:
Balsamul regenereaza structura firului de par si, datorita continutului bogat in extracte de bere si vitamina B, lasa parul usor de descurcat, ii mareste volumul, ii imbunatateste stralucirea naturala. Este potrivit tuturor tipurilor de par. Parfum delicat, dulce-amarui.

Ce spun eu: Initial am crezut ca din trei folosiri va fi gata terminat (ati vazut cat de lung am parul si va pot spune ca nu sunt deloc zgarcita la aplicat produse de ingrijire) dar dupa 4 folosiri sticla este putin de tot sub jumatate. Imi place mult ca nu face spuma si ca dupa aplicare "intra" in par si nu curge.

Efecte: parul devine... aerat, daca ma pot exprima asa. Adica zboara in bataia vantului (ce romantic...), nu e pleostit si nici incurcat . Daca eu as vrea sa aiba volum ar putea avea din plin insa nu-mi place prea mult volum pentru ca arat ca o vrajitoare cu parul infoiat. Parul se mentine curat si parfumat 3 zile fara probleme. Despre luciu nu pot spune multe. De fel parul meu luceste pentru ca nu-l chinuiesc cu produse de styling sau plaaca/ondulator decat foarte, foarte rar. Mirosul este, cum am mai spus, incantator si dureaza destul de mult.

Recomand cu caldura ambele produse si, mai ales, va recomand sa faceti o vizita la magazin - eu am fost in magazinul din AFI Palace Cotroceni. Garantat nu veti pleca de acolo cu mana goala. Preturile nu sunt tocmai mici dar produsele isi merita toti banii. Gama de produse se schimba constant si puteti avea oricand surprize - evident, placute.

Un comentariu:

  1. Imi plac produsele Manufaktura in special datorita ambalajului!Par foarte rustice!

    RăspundețiȘtergere