Rujurile ELF - parerea mea si cateva swatch-uri

Am spus pe blogul Anncutzei ca am si eu niste swatch-uri la rujurile Elf. Inainte de Craciun am comandat 3 nuante dar nu am putut pastra decat una singura din cauza ca nu-mi place cum imi sta cu culori prea inchise, care bat in rosu, visiniu... In functie de pozele de pe site am ales nuantele Voodoo, Posh si Fantasy. Singurul pe gustul meu a fost Fantasy, o nuanta de maro deschis care se poate aplica mai mult sau mai putin fara sa arate urat. In general port nuante de bej, nude, maro. Rujurile sunt tari, nu sunt foarte cremoase dar se aplica uniform si rezista destul de bine. Isi merita banii, merita si mai mult (am avut rujuri mai scumpe care uscau buzele sau nu rezistau. :)

Nu stiu daca as mai cumpara, cel putin nu in functie de pozele de pe site.

Asadar, poze:

(swatch-urile sunt in ordinea prezentarii in primele doua poze)

13 comentarii:

  1. Ce nevoie aveam de asta, chiar azi ma intrebam ce-ar fi sa incerc ceva de la ELF? Si chiar la rujuri ma gandeam, cam duc lipsa de ele ;)).Imi plac toate nuanele care le-ai avut, o sa-mi iau si eu ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! Imi plac la nebunie rujurile ELF! Voodoo si Posh le am si eu, Fantasy este chiar draguta si tentanta, recunosc:) Sa o folosesti sanatoasa si frumoasa, o seara buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. Numai Fantasy imi place.Chiar vroiam sa fac astazi o postare cu ce rujuri si lipglossuri detin si am ajuns la concluzia ca pe multe le am luat din inertie,ca nu le folosesc si ca le voi da cui vrea.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce misto sunt primele 2! Si cel pe care il am eu mi-a placut mult...cred ca o sa-mi mai iau si celelalte doua. La cele cu tenta maro nu poftesc, nu prea ma incanta maroniul...

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte tare blogul.eu te-am adaugat la prieteni,daca vrei si tu sa ma adaugi la prieteni ai face un gest frumos.succes

    RăspundețiȘtergere
  6. Cam cat timp rezista pe buze?

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca in jur de 2-3 ore. acum depinde si de stilul fiecareia, am vazut fete care mancau 2 feluri de mancare si aveau rujul intact... la mine daca rezista dupa ce termin cana de cafea pot spune ca au trecut testul rezistentei. si elf a rezistat :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Depinde si cum il aplici. Eu de obicei aplic un strat, tamponez cu un servetel, mai aplic un strat, iar tamponez cu servetelul si eventual aplic balsam de buze deasupra. Cu tehnica asta a rezistat aproape toata ziua.

    RăspundețiȘtergere
  9. asta intr-o situatie ideala :))) n-am apucat sa aplic tehnica asta decat de cateva ori in viata :)))
    dimineata ma uit alternativ in oglinda si la ceas cu gandul ca iar intarzi si plec si fara blush si scot pe drumul spre metrou balsamul din buzunar sa nu ma trezesc cu buzele crapate... :)) nu ca-s prea dezordonata si ratutita (eh, nu!) ci pentru ca ma uita Sfantu' bibilind ochii...

    RăspundețiȘtergere
  10. Anonim2:40 p.m.

    Andreea, organizeaza un giveaway daca ai rujuri pe care nu le mai folosesti. Stam cu ochii pe tine :-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am Gypsy si imi place foarte mult!:X
    Asta ador si eu la ele, ca sunt rezistente.

    RăspundețiȘtergere
  12. Am eaxct aceiasi problema... nuantele de ruj inchise nu ma prind, desi mi-ar placea foarte mult.
    Si eu am luat de la e.l.f. paleta 141 Piece Master Makeup Collection, iar lip glossurile pe care le are sunt de o calitate foarte buna... pigmentate si cremoasa :)
    In caz ca vrei sa vezi un review (sau crezi ca ar fi folositor pentru cititoarele tale) - http://littled.mug.ro/?p=62
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere