Cum sa-ti ondulezi parul fara sa-l chinui (prea tare)

Mi-a trecut acum cateva luni prin cap sa-mi cumpar ondulator. Am fost chiar si in magazin sa-l cumpar. Norocul meu ca nu l-am gasit pe cel pe care-l voam. De ce noroc? Pentru ca ar fi fost bani oarecum aruncati... Orice chestie de indreptat sau ondulat deterioreaza, inevitabil, parul. O sa-mi spuneti ca exista spray-uri si creme de protectie termica. Aiurea! Nu cred in asa ceva, sunt patita cu placa... Nu functioneaza pe parul meu care se deterioreaza si la spalat, cred.

Revenind... mi-am adus aminte dupa ce mi-a trecut cu ondulatorul ca acum cativa ani foloseam niste minuni cu care-mi ondulam parul in timpul noptii, fara sa ma chinui prea tare, asa cum se intampla in cazul bigudiurilor. Stiu ca nu e normal sa dormi cu bigudiuri in cap dar cand nu ai ore-n sir la dispozitie sa-ti faci parul stand la televizor sau cu o carte, in casa, le mai pui si noaptea... Si minunile acelea erau "copiate" dupa ceva ce se chema sophist-o-twist. Tineti minte reclamele la produsele astea? Daca nu va atasez o poza cat de cat exemplificativa.



Si inca o imagine cu "jucariile"..



Unde se gasesc acestea? In orice "chiosc" cu "chinezarii". Costa 5 lei bucata. DAAR... exista un "dar" mare de tot. Nu sunt bune! Sunt bune doar sa ai model sa ti le faci singura. Asta pentru ca sarma e extrem de moale si nu tine parul si materialul extrem de prost - se desira dupa cateva folosiri...

Eu am 5 (m-a ajutat cineva care mi le-a cusut la masina - acum cativa ani mi le facusem singura, cusute de mana, dar deh... eram studenta si aveam destul timp). Daca impart parul in 5 si le "plasez" pe toate a doua zi este mai cret decat cu orice ondulator. Poti sa "reglezi" dimensiunea buclelor dupa volumul de par prins intr-o jucarie. Avand parul lung eu folosesc doar doua. La ocazii speciale le folosesc pe toate 5. Si parul rezista ondulat de dimineata pana seara. Nu folosesc fixativ sau spuma pentru ca-mi place sa se lase putin, nu-mi place foarte infoiat.

Incercati! O sa va placa!

7 comentarii:

  1. este exact metoda pe care o folosesc si eu...dar nu aplic spuma sau fixativ ci bere. Imi place sa folosesc clamutele astea si sa-mi fac coc

    RăspundețiȘtergere
  2. hei, aveam si eu asa ceva cand eram mica.. erau asa o noutate ca se vindeau si la teleshopping :P

    RăspundețiȘtergere
  3. "Tineti minte reclamele la produsele astea?"

    la teleshopping ma refeream :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce interesant...ma ajuta cineva sa.mi achizitionez vreo 3 ...4 jucarele? in bv chiar nu am vazut

    RăspundețiȘtergere
  5. am mai avut acum 14 ani..eram printr-a 6a si erau foarte la moda,aparusera si la tv si toate fetitele isi doreau macar unul.Chiar era o inventie buna,nu am mai vazut insa.
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daaa si eu aveam chestii din astea, dar nu cele originale, ci din alea de la chinezarii. Imi mai faceam coc cu ele... ce vremuri!

    Dar acum ar fi greu de facut,din sarma si imbracate in material...oare nu merge o sfoara mai groasa, sau ceva panglici mai groase( ca sa nu lase urma dreapta pe par) sa le faci cerc,sa prinzi suvite groase intre ele si sa sucesti ca pe chestia asa, si sa rulezi apoi?
    Eu tocmai mi-am facut cu fasii de hartie, ca mi-ai facut chef de par cret si asta am avut la indemana.Mi-am pus cam 8. Sa vad maine cum arata. Mi-e frica :))

    RăspundețiȘtergere
  7. ale, ia uite aici
    http://manie.ro/bigudiuri-homemade/

    mi se pare o metoda waaaay smarter. ale mele sunt cam rigide

    RăspundețiȘtergere