Tag: Arome de toamnă

Pe o vreme mohorâtă, înfofolită și cu galoși pufoși în picioare dau curs invitației la tag venite din partea Deliei căreia îi mulțumesc frumos.

Așadar... arome de toamnă...

1. Accesorii preferate în această toamnă
Recunosc că nu mă pricep la eșarfe. Pe lângă faptul că nu știu deloc să le asortez sau să le așez în jurul gâtului, le mai și simt ca pe-o povară pe care trebuie să o gestionez de fiecare dată când mă îmbrac sau dezbrac. De multe ori uit să le pun la loc la gât și foarte frecvent le uit pe unde mă duc.

În schimb îmi plac cerceii atârnători, candelabre și tot ce seamănă a vechi. Accesoriul meu preferat al acestui an, nu doar al toamnei, este un mic medalion primit de la Carmen. Este cadoul care m-a emoționat cel mai tare în acest an și care mă emoționează de fiecare dată când îl port, mai ales că a ajuns la mine când aveam cea mai mare nevoie de... speranță.
Despre Carmen v-am mai spus, mai mult pe Facebook. Face niște bijuterii minunate.


2. Lumânarea preferată pentru toamna aceasta
Scortișoară, cuișoare, fructe coapte... orice îmi „încălzește” simțurile.
sursă
3. Băutura preferată din aceasta toamnă
Ceai de mentă, ceai în general, mai ales de când s-a făcut așa de frig în casă. Îmi place toamna dar detest să-mi fie frig în casă.
sursă

4. Cartea preferată
Anul asta a fost anul documentarii. Citesc tot ce prind pe diverse teme. Momentan vreau să înteleg/să învăț mai mult despre social media.
5. Melodia preferată în această toamnă
Freddie Mercury & Montserrat Caballé - Barcelona, varianta live. Am rămas fixată pe ea de la filmulețul cu fântâna arteziană pe care vi l-am arătat în postarea despre vacanță.

6. Rujurile preferate din această perioadă
Ceva total nou pentru mine  - rujuri închise, dramatice, puternice - Avon Ultra Color Absolute în nuanța Radiant Raisin și Golden rose Velvet Matte numărul 19.
7. Ojele preferate
Acum le vine rândul și celor mai închise culori. Mi-era dor de OPI Stay the night.
8. Mâncarea preferată în acest anotimp
Parinții mei ar fi șocați să citească asta: dovleacul copt! Cu 5 minute înainte să-l scoateți din cuptor puneți peste el nucă măcinată și stafide lăsate în prealabil în puțină apă călduță. Combinația este delicioasă. (în poză am făcut greșeala de a le pune de la început și s-au cam ars)
9. Ce aștepti cu nerăbdare sezonul acesta
Aștept un weekend la munte. Acolo am văzut cele mai frumoase culori ale toamnei.
10. Parfumul preferat toamna aceasta
Tresor Midnight Rose de la Lancome.
sursă
Dau mai departe acest tag oricui vrea să-l facă. Dacă v-a plăcut și îl preluați vă rog să-mi lăsați link. Aștept cu interes postările voastre.

4 comentarii:

  1. Mereu draguță...hugs&kisses <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Dovleacul copt nu am incercat-o niciodata cu nuci si stafide, suna interesant!
    Interesant tag si eu consum foarte multe ceaiuri in aceasta perioada!

    RăspundețiȘtergere