Paleta de blush-uri - 10 nuante H01

Pentru articolul despre paleta de 10 blush-uri pe care v-o prezint astazi nu puteam alege poze mici.  Ma simt putin vinovata ca nu v-am prezentat mai demult minunatia asta dar trebuie sa recunosc ca timp de mai multe zile nici nu am indraznit sa o ating. Mi-era mila sa nu-i stric frumusetea.
Si nici nu am stiut cu ce nuanta sa incep. In prima instanta mi-a fost teama sa folosesc anumite nuante. Mi s-au parut prea puternice pentru mine. Insa totul tine de masura, de aplicarea unei cantitati mici si apoi de adaugarea in functie de necesar.

Paleta contine 3 nuante mate, sase usorperlate (foarte putin, cat sa nu fie perfect mate) si una cu cateva particule iluminatoare. Nuantele sunt de roz si de piersiciu, de la cea mai deschisa pana la cea mai indrazneata.


Toate se aplica usor, nu sunt prafoase si se mentin (peste fond de ten si pudra) pana la finaul zilei. Imi place efectul usor de iluminare pe care il ofera. Unele pastile sunt atat de intense incat pot fi folosite si pe post de fard pentru ochi.

Nuantele mele favorite sunt cele mai cumintele, mai ales ultima de pe randul de jos. Cred ca acestea imi evidentiaza cel mai bine tenul usor bronzat.

Un alt aspect care mi-a placut foarte tare a fost rezistenta la socuri a acestei palete care mi-a sosit intacta prin intermediul Postei Romane. Aici am un plus pentru expeditor, pentru modul in care a fost ambalata si securizata.

Lista de ingrediente poate fi consultata in imaginea de mai jos. 
Produsul are un pret de 59,5 lei si poate fi achizitionat de aici.

18 comentarii:

  1. Ce nuante frumoase are, ca niste bombonici.

    RăspundețiȘtergere
  2. O am si eu si imi place foarte mult¤♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. AM vazut-o in tutorialele tale. Trebuie sa recunosc ca ai o parte din vina ca am ales-o :)

      Ștergere
  4. Poti sa ne spui si cine este producatorul? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu o am si e awesomeee!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faine nuantele. Clar si eu tot spre cele potolite as gravita! Mai greu sa stai zi de zi sa dozezi o nuanta intensa incat sa nu arati ciudat daca iesi in viteza pe usa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare usor de aplicat :D merita sa le ai in casa

      Ștergere
  7. Arata foarte bine paleta! Tentatii tentatii!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaii, sunt superbe! Şi atât de pigmentate...le vreau :))
    Te pup :*
    http://annie-s-thoughts.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim1:34 a.m.

    oaf, ce mi-ai facut, si eu stau cu ochii pe ea de ceva vreme dar am tot amanat-o in favoarea altora... mai ales nuantele alea piersicii...

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt foarte frumoase culorile :X. Să o stăpânești sănătoasă :).

    RăspundețiȘtergere