Paleta Smashbox Click Your're It Holiday

Daca la haine sau pantofi pot sa ma abtin, de multe ori venind acasa cu mana goala chiar si atunci cand plec croita sa cumpar cate ceva, cu buget si toate cele, la farduri nu ezit si nu am regrete. Nu conteaza ca am multe, nu conteaza ca am o nuanta daca n-o detin si in varianta mata si in cea sidefata si mereu ma plang ca nu am suficiente farduri.

Paleta Smashbox Click You're It Holiday a fost achizitionata fara sa stau pea mult pe ganduri. Am vazut pe Facebook anuntul Andreei, am cautat cateva swatch-uri si am profitat rapid de oferta de pe strawberrynet.com. Acum pretul ei este de 64 de lei. Cand am cumparat-o eu, adica in luna septembrie a anului trecut, a fost aproximativ 50 de lei.

A sosit relativ repede, in mai putin de doua saptamani, la posta locala (asa sosesc toate comenzile strawberry, sau cel putin asa mi-au ajuns mie mereu).

Paleta a venit ambalata frumos, intr-o folie mov, eleganta, in cutie cu "pufuleti". Nici macar un fard nu era crapat desi stim cu totii foarte bine cat de "delicat" se comporta angajatii postei cu coletele noastre.

Smashbox Click You're It Holiday a fost lansata de Sarbatori in anul 2011. Am stiut acest lucru in momentul in care am comandat-o insa am considerat ca, daca o voi folosi intens un an de zile, va merita investitia.

Paleta contine 15 nuante de fard si 5 linere gel. Nici acum, dupa noua luni de la deschidere, fardurile nu au niciun fel de miros si nu si-au schimbat textura.
Fardurile se aplica usor si uniform iar intensitatea culorilor depinde foarte mult de baza folosita. Cel mai adesea eu aplic primerul de ochi Too Faced Shadow Insurance peste care vin cu o nuanta de bej deschis mat pentru ca fardurile sa se omogenizeze mai frumos. Am folosit paleta mai mult pentru machiaje de zi. Pentru cele de seara as folosi ca baza un creion jumbo sau chiar unul din linerele din ultimul rand al paletei.

Despre rezistenta machiajului nu ma pot plange, nu am avut surprize neplacute (cu TFSI, fara nu am incercat).

Pentru swatch-uri am folosit ca baza putin fond de ten. Am ales imaginile cu swatch-urile in functie de apropierea culorilor de realitate, nu in functie de nuanta pielii.
 
 
Nuantele 1, 4 si 5 (prima poza) sunt mate, restul sunt perlate spre sidefate, intr-o mai mare sau mai mica masura. Imi place ca nu sunt prafoase si se intampla rar sa se scuture de pe pensula pe obraz. Mi-as fi dorit sa existe in paleta si un fard negru.

Cel mai tare am fost curioasa in legatura cu linerele: mov, negru, albastru inchis, maro si auriu. Acestea sunt mai degraba uscacioase decat cremoase sau sub forma de gel. Pot fi folosite, insa, cu usurinta cu orice fel de pensula de liner. Trebuie doar putin mai multa atentie.
Cel mai mult in place albastrul inchis, mi se pare cel mai alunecos si cel mai frumos ca si nuanta. Este usor metalizat. Auriul l-am folosit o singura data ca baza insa fara rezultate spectaculoase. Singurul mat este cel maro. Rezistenta este medie si cred ca pe o pleoapa cu pliul foarte pronuntat s-a transfera.

Peste toate se poate adauga o picatura de Duraline de la Inglot care le dilueaza fara ca acestea sa piarda din intensitate si le face sa reziste foarte foarte bine fara sa se transfere pe pleoapa superioara.

Paleta vine impreuna cu 3 cartonase cu exemple de combinatii, cartonase imprimate fata-verso. Eu nu le-am dat prea mare atentie. Poate reusiti voi sa va inspirati din ele.
In concluzie, consider ca paleta Smashbox Click Your're It Holiday si-a meritat cei 50 de lei. Am folosit-o cu placere pentru machiajul de aici iar pentru editorialul FMWG am folosit linerul mov combinat cu Duraline de la Inglot.

Paleta poate fi achizitionata, asa cum am mentionat mai sus, de pe strawberrynet.com la pretul de 64 de lei.

Daca aveti intrebari legate de aceasta paleta nu ezitati sa imi lasati un comentariu.

Va place? V-am convins sa-i dati o sansa?

3 comentarii:

  1. Mihaela Mih11:43 p.m.

    M-am bucurat cand am vazut postarea! :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept salariul si mi-o comand si eu! Daca nu uit si de data asta:)). Sper sa nu, ca-i tare frumoasa!
    Superbe pozele! Sa o folosesti cu placere in continuare! Pup!

    RăspundețiȘtergere