Cateva promotii si oferte de weekend

Pentru ca ne asteapta un weekend insorit (cel putin asa speram) m-am gandit sa va semnalez cateva promotii si reduceri pentru situatia in care aveti pofta de shopping. 

Incepem cu beauty uk care ofera 40% reducere la toate produsele de pe site, pana in data de 16 mai 2014.
E.l.f. ne ofera 15% reducere la toate produsele de pe site pana duminica, 11 mai 2014. Reducerea nu se cumuleaza cu alte promotii de pe site.
Daca aveti drum pe la Sephora veti primi doua esantioane de produse Murad sau un set de ingrijire Dr. Murad la achizitionarea a doua produse de la brandul mentionat.
Pe site-ul Yves Rocher exista oferta de 2 la pret de 1 pentru mai multe produse de machiaj. Gasiti oferta aceasta si la rimelul Sexy Pulp despre care am scris ieri.
Va doriti hainute noi? C&A va invita maine la Ziua Modei si va ofera o reducere la toate articolele din magazinele brandului. Reducerea nu se cumuleaza cu alte promotii existente in magazine.



Daca vremea va indeamna la shopping de balerini dar bugetul vostru este unul mai putin vesel, Miniprix va asteapta cu balerini cu preturi intre 19 si 29 de lei. Eu am pus ochii pe o pereche din panza, inflorati si pe o pereche albi cu gaurele. Miniprix ofera transport gratuit la comenzi de peste 100 de lei. In plus, Miniprix ofera in acest weekend n15% reducere la genti.



Si imi mai place la nebunie aceasta rochie si reducerea ei de 30%. Puteti vedea aici restul rochitelor si hainutelor office ale caror preturi sunt reduse cu 30%.

Orice ati alege, eu va doresc spor la shopping!

Niciun comentariu: