Review: MAC Mineralize Skinfinisk Natural

Am achizitionat acest produs acum o luna si de-atunci l-am folosit aproape in fiecare zi. Cum am ajuns sa mi-l doresc? Voiam o pudra mai naturala decat o pudra normala sau cel putin care sa fie altfel fata de celelalte pe care le-am avut. Voiam matifiere dar nu o matifiere puternica. Am tot citit si am cautat imagini osciland intre Mineralize Skinfinish Natural si pudra Studio Fix. Le-as fi luat pe amandoua dar ar fi fost risipa deoarece aceste produse se consuma extraordinar de greu si, inevitabil, ar fi expirat amandoua neterminate. Nu ca acest produs are mari sanse sa fie consumat pana la capat, dar, totusi, era pacat sa risipesc atatia bani.  
Nuanta am decis-o cautand pe internet. Cele care ati fost in magazinele MAC stiti ce lumina ingrozitoare este acolo. Am ales Medium Plus si am ales bine. Mi se potriveste la fix. 
Am aplicat acest produs cu o kabuki Everyday Minerals pe care v-am aratat-o aici. Se ia atat de putina pudra pe ea incat ai imresia ca aplicarea va dura la nesfarsit. Insa nu este deloc asa, nu este nevoie sa insist. Obtin rezultatul dorit dintr-un singur "strat".    
Dar mai bine va cateva poze...

Fara machiaj:
Cu fond de ten (Make Up For Ever Mat Velvet +)

Cu MAC Mineralize Skinfinish Natural:
Si un swatch pe degete:
Diferenta nu este extraordinara in poze insa in realitate finish-ul este unul catifelat, fin.

Rezistenta nu este foarte mare - 2-3 ore. Dar stiam acest lucru inca de cand am cumparat-o. Si nu ma deranjeaza. Am mai renuntat un pic la maniile mele cu matifierea pana la finalul zilei. (Odata cu inaintarea in varsta vrem un pic de "glow", ceea ce mi se intampla si mie.) Ba mai mult, imi place cum se vede dupa cateva ore, pe obraji arata foarte natural iar sebumul din zona T nu este deranjant. Uneori il indepartez cu un servetel dar de cele mai multe ori il las acolo caci aspectul este ok, tenul nu arata imbacsit. Cel mai bine arata zona unde aplic blush. Acolo nimic nu se schimba pana la finalul zilei, culoarea pare proaspat aplicata chiar si seara cand ma demachiez. 

Asadar va recomand acest produs daca:
- nu aveti probleme foarte mari cu sebumul sau aveti deja un fond de ten care face treaba buna,
- daca vreti un finish natural care sa nu fie perfect mat,
- daca vi se pare ok sa cheltuiti 130 de lei pe o pudra (care va va tine cel putin un an; pe ambalaj semnul arata ca produsul este valabil 24 de luni de la deschidere).

Poate exista si produse mai bune sau la fel de bune si mai ieftine decat MAC Mineralize Skinfinish Natural insa nu-mi pare rau ca am cumparat-o.  

Cunoasteti vreun dupe pentru acest produs?

3 comentarii:

  1. de ce nu incerci max factor crem puff? sau ai incercat? mie imi place ff mult.am avut studio fix mac,dar dupa o jumatate de ora fata era ca o clatita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am tot auzit ca max factor ar fi comedogenica :( n-am incercat-o. acum astept s-o termin pe asta. Mie-mi place la sfarsitul zilei, arata natural

      Ștergere
  2. Stefania Petcu2:28 p.m.

    e buna, dar ce scumpa este:(

    RăspundețiȘtergere