Favoritele inceputului de an

Stiti ca nu am obiceiul sa fac genul acesta de postari dar de data asta am cateva produse de laudat.

Ce-am "cules" din portfard:

- blush/bronzer elf - il folosesc mai mult pentru oglinda, ca plasticul sta bine acolo si nu-mi cade niciun aplicator in poala (nu-mi place sa indepartez aplicatoarele din farduri dar nici sa imi cada pe jos) si, la sfarsit, de lene sa nu mai cotrobaiesc dupa blush folosesc ce-am in mana;
- AVON super enchant - imi face genele luungi si frumoase. exact cum imi plac;
- concealer Collection 2000 - de la coolcosmetics - chiar se vede diferenta si rezista foarte frumos;
- tus Flormar maro (dipliner) - cam subtire pensula dar ne-am impacat pana la urma si cand esti grabita merge destul de ok la un machiaj nu foarte elaborat;
- fardul erthminerals - maro cu irizatii verzi. Am mai vorbit despre el;
- pudra wet&dry de la Flormar - isi face treaba dar nu singura, am un intreg ritual pe care il voi descrie putin mai jos;
- ruj nude Extra Lasting Avon si un creion ieftin foarte pigmentat si rezistent luat de la un magazin de ieftinituri din Auchan;
- ultima dar nu cea din urma - paleta Sleek Oh So Special. N-as zice ca o iubesc dar nu stiu daca a trecut machiaj fara s-o deschid, fie chair si pentru bejul acela foarte deschis;
- am uitat sa pozez spray-ul elf cumparat de prin vara dar care abia acum, la inceput de an, m-a cucerit. Ajuta machiajul sa se mentina impecabil pana la... multe ore, sa zic chiar 10-11 (am trei produse care "lucreaza" impreuna la mentinerea machajului: serul Paula's Choice din poza de mai jos, pudra Flormar si spray-ul elf).

Nu mai e cazul sa vorbesc de primer-ul Too Faced Shadow Insurance - e favoritul meu de cand am creat blogul, adica de mai bine de doi ani si jumatate.

Si ce-am "cules" din baie:
- gel de dus editie limitata the Body Shop - am si rezerva pentru cand se va termina, dar mai am si altele deschise in baie. Sunt lesinata dupa mirosul lui (multumesc Larisa Cristina pentru pont);
- Paula's Choice Skin Balancing Super Antioxidant Mattifying Concentrate Serum - pe langa senzatia minunata de piele fina de tot are si efect matifiant toata ziua (in trio-ul mentionat mai sus);
- Paula's Choice RESIST Super Antioxidant Concentrate Serum - imi place cum vindeca bubite si "razboaie" intre unghiile mele si tentativele de cosuri de pe fata. Si actioneaza repede si frumos si merge, ca si primul ser, in zona ochilor.

Imi plac mult produsele Paula's Choice, simt ca mi-au imbunatatit tenul in ansamblu, adica mi se pare ca "gaurile" (porii) se vad mai putin, dimineata parca nu ma mai sperii asa de tare de textura tenului... Inca nu ma pronunt intr-un review complex, nu vreau sa fac afirmatii pripite, inca testez.

7 comentarii:

  1. Ce nuanta este aceasta paleta ? E luata de pe Myashop ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este paleta Sleek Oh So Special de pe http://www.makeup-shop.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Multe dintre fav lunii se regasesc si in lista mea :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faina e paleta Sleek si fardul ELf.

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai facut curioasa cu Makeup Mist & Set de la Elf, o sa mi-l iau si eu cu prima ocazie!:X

    RăspundețiȘtergere
  6. eu? atunci cand ne-am vazut la starbuks?

    RăspundețiȘtergere
  7. yup :) atunci am cumparat prima data

    RăspundețiȘtergere