Sunt trenderita Revicel - crema anticelulitica cu alge marine si ardei iute

Cu mari retineri m-am inscris in aceasta campanie - de-a lungul timpului am incercat multe creme anticelulitice pe care, dupa ce n-am remarcat nicio diferenta, le-am abandonat. Si am mai avut retineri din cauza programului meu care nu neaparat ca-i aglomerat, doar stau la serviciu zi-lumina iar seara n-am rabdare si putere sa fac mai nimic. Nu-s o impatimita a cremelor de corp, in general, dar mi-am propus sa folosesc Revicel asa cum trebuie.

Am fost selectata sa particip la aceasta campanie si astazi am primit si coletelul cu cele doua creme anticelulitice Revicel. Una din ele va pleca maine la o prietena care si-a dorit sa testeze Revicel dar de data aceasta nu a fost selectata de trender.ro. In colet se gaseau cele doua creme, asa cum spuneam, doua pliante care vor ajunge la prietene/colege daca ma decid sa recomand aceasta crema si o scrisoare cu instructiuni de la trenderita Cristina. Multumesc, Cristiana!

Cateva poze:
I-am si facut inaugurarea. Inteapa usor, asa cum scrie si pe ambalaj, si lasa pielea fina. Se absoarbe repede in piele si nu lasa pelicula grasa. Mirosul este placut. Avand degetele foarte subtiri nu pot sa-mi fac masaj dar am apelat la aparatul Relax&Tone la treapta cea mai inalta. Sa vedem ce-o sa iasa...

6 comentarii:

  1. Hmmm...ce bine arata, pacat ca nu mai am incredere in aceste creme:D Ar fi dragut sa ne arati poze cu inainte si dupa folosirea cremei:* Succes in combaterea celulitei!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am incercat-o deja si am avut parte de niste momente mai putin placute...
    atat de mult m-am masat aseara de-mi erau palmile vinete.

    RăspundețiȘtergere
  3. Anicka, majoritatea cremelor functioneaza cu masaj. Aici cred ca tine de forta noastra de a face masaj sau, cum e in cazul meu, de diversele improviatii precum relax&tone. am sa incerc sa fac si poze... Multumesc.

    Alina, usurel! Daca te ustura sau inteapa foarte tare cred ca ar trebui sa te opresti

    RăspundețiȘtergere
  4. Am exagerat eu cu masajul :))Oricum, fata de Cellulight si de arsurile cauzate de el, asta pare o jucarie, doar ca efectul ei tine cateva ore bune, si am tot simtit furnicaturi.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu cu relax&tone si cellulight am vazut rezultate...dar tre sa te tii, macar 0 luna

    RăspundețiȘtergere
  6. De unde pot comanda aceasta crema?

    RăspundețiȘtergere