Favoritele mele

Nu pot face postari de genul favoritele lunii, folosesc multe produse, in unele perioade mai mult, in altele mai putin si daca e sa ma impresioneze ceva ma impresioneaza pentru toata durata utilizarii, nu doar intr-o luna sau alta. Asa ca am sa fac acest tip de postare l data la cateva saptamani sau poate la cateva luni, cand se mai strange cate o listuta de produse care-mi plac in mod deosebit.

Ca sa dau un exemplu, Too Faced Shadow Insurance e produsul ultimilor doi ani!

Deci, ce mi-a placut mult in ultima perioada:
- Creion MAC Pearlglide Intense Eyeliner - Black Line
- Creioanele Supershock de la Avon
- Oja Kallos si Cuticle remover de la Kallos
- Oje China Glaze, Kiko si Thuya
- Crema matifianta Seriously Shine Free de la Sephora
- OPI Black Shatter
- Gloss MAC Kissable Lipcolour in nuanta Super

... despre toate de mai sus am scris pe blog la un moment dat...

- Balsam de buze Carmex
- Gloss-ul din paleta Glamour to go de la Too Faced
- Cosmetic Plant - Sampon antimatreata cu urzica si sulf (printre favorite de multa vreme, l-am mai mentionat)
- Masca si balsam Pantene - le ador! sunt peste Planet Spa cu masline, cu mult! (pentru mine, cel putin, care vreau par moale si drept si lins)
- Mascara L'Oreal Volume Millions de Cills - de departe favorita, cu siguranta voi recumpara acest produs!


Daca-mi mai amintesc mai scriu.

Weekend placut tuturor!

3 comentarii:

  1. Oja Kallos, samponul de la Cosmetic Plant (dar eu am revergorant cu aloe & pantenol) si creioanele Supershock de la Avon se regasesc si pe lista mea de preferinte si nu neaparat din aceasta luna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuticule remover de la Kallos rullz!! Mi l-am cumparat dupa ce am citit la tine pe blog despre el si sunt super indragostita de el!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut, Iulia. Trebuie sa il incerc si eu pe cel cu aloe si pantenol. Deoacmdata am comandat doua cu urzica si sulf sa fiu sigura ca nu mai caut prin magazine ca disperata :)

    Pinkie, ma bucur ca iti place

    RăspundețiȘtergere