MAC PEARLGLIDE INTENSE EYELINER VS. AVON SUPERSHOCK

Sunt convinsa ca multe dintre voi ati auzit vorbindu-se in tutorialele de pe Youtube despre creioanele MAC, cum ca aluneca foarte usor si au culori foarte intense. Cand am vazut prima data colectia MAC A Tartan Tale am zis ca trebuie neaparat sa am nuanta Undercurrent dar, din pacate pentru mine aceasta nuanta a fost de negasit in Bucuresti. Si asa m-am ales cu nuanta Black Line care, pentru obsedata de kaki din mine, este perfecta!
Dar am aflat si eu recent (cred ca am aflat ultima!) de existenta "creioanelor gel" SUPERshock de la AVON care, de asemenea, au culori intense si aluneca foarte usor. Prin urmare, cu prima ocazie cand am pus mana pe un catalog am comandat fara mila trei nuante, printre care si nuanta shimmer khaki pe care voiam s-o compar cu MAC.

Si le-am comparat... Ca si consistenta seamana foarte bine, se aplica la fel de usor. De rezistat, pot spune ca a fost tortura pentru cosmeticiana sa ma demachieze asta seara - folosisem AVON si pe pleoape si pe "interior" - aka englezescul waterline. Ambele se usuca foarte repede si rezista la fel de mult. Ca si culoare, cum veti putea observa si in imagini, MAC este mai intens, mai negru, cu irizatii puternice aurii, pe cand AVON e mai auriu, reflecta mai bine lumina.

Imi cer scuze ca MAC-ul arata mai rau, de obicei il ascut inainte de folosire. Si nici pozele nu-s cele mai fericite... asta este, cand e lumina naturala eu nu sunt acasa...

Asadar, poze:











Pret AVON SUPERshock - 9,99 (in catalogul curent)
Pret MAC PEARLGLIDE INTENSE EYELINER - 69 lei (editie limitata)

Ca si culoare/intensitate prefer fara sa stau pe ganduri MAC. In rest, seamana prea mult ca sa aleg.

Si asa arata celelalte doua SUPERshock achizitionate (Bronze si Shimmer Black). Imi plac foarte mult!

11 comentarii:

  1. Nu stiam de existenta AVON SUPERshock. Si eu sunt obsedata de kaki, asa ca trebuie sa haituiesc iar colega reprezentanta Avon :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am Avon Supershock si sunt foarte multumita de el. De Mac acum aud prima oara:) ma rog..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. gabrielle boutique1:02 a.m.

    Si eu vreau black shimmer, e cel care imi lipseste din colectie :D
    Sa folosesti cu placere noile achizitii, te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina, e si unul mov, acum nu-l aveau dar pun eu mana pe el. vezi ca in catalogul de acum sunt 9,9. cred ca in cel viitor sunt numai doua nuante la pretul asta si kaki nu e
    Bianca, dap, sunt super toate nuantele

    multumesc, gabrielle. black shimmier are irizatii argintii. te pup si eu

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu mi-am luat inca Supershock-uri, dar cu atatea laude, m-ati convins. Vreau si eu. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Supershock am si eu!!
    Sunt ft multumita de ele!

    RăspundețiȘtergere
  7. cred ca eu sunt ultima care aude despre acestea :)) stateam pe ganduri daca sa imi cumpar sau nu creionul de la Avon, dar acuma chiar ma tenteaza

    RăspundețiȘtergere
  8. Nuuu, eu sunt ultima, pe bune. N-am mai vazut o brosura Avon de cand ma incaltam invers.

    Super interesant, Anaissa, multumim.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt bune creioanele de la Avon.Dar cu ce il ascut? imi da mari batai de cap ascutirea celui cu gel (intre timp mi-am luat retractabil)
    Jo

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu am ascutitoarea de la Avon si sunt foarte multumita de ea. Merge si pentru normale si pentru jumbo.

    RăspundețiȘtergere
  11. din swatch-urile tale supershick pare mult mai intens decat MAC. ma pregatesc sa pun comanda de creioane:))

    RăspundețiȘtergere