Crema-gel cu efect matifiant de la Boots

Iata inca un produs pe care l-am cumparat fara sa citesc pareri. L-am cumparat pentru ca era exact ce cautam eu de mai mult timp si era la un pret decent.
Diversele probleme pe care le-am avut cu tenul m-au facut sa devin foarte reticenta la raftul cu creme pentru ten. Vara asta marea mea problema a fost sebumul. Ca niciodata inca de la orele amiezii tenul meu lucea, era imbacsit. Niciun primer n-a mai mers, nici pudra matifianta... nimic.
Voiam ceva usor, care sa intre repede in piele, cu efect, daca se putea, matifiant. Am gasit crema intr-o seara cand cautam sa cumpar doua produse Boots pentru a primi un portfard plin cu bunatati pe care voiam sa-l fac cadou.

Folosesc de mai bine de o luna gelul Boots si sunt multumita. Nu are efecte miraculoase. Nu schimba radical aspectul tenului, nu intinereste si nu.. ilumineaza :) Imi place pentru ca intra repede in piele, si cand spun repede ma gandesc la cca. 20 de secunde (fix cam cat imi ia sa aplic primerul pe pleoape). Pielea nu ramane uscacioasa, fondul de ten se aseaza normal. Fiind sub forma de gel senzatia la aplicare este similara cu spalatul pe fata. Nu e nevoie sa folosesc prea mult produs. Se intinde usor si se absoarbe complet.

Ca si efect matifiant... cred, totusi, ca in cazul meu e nevoie de mai mult decat un simplu gel pentru a-mi mentine sebumul sub control, ultima descoperire in materie de tinut sebumul in frau fiind High Definition Powder de la ELF, gama Studio.

Consider ca gelul matifiant Boots este bun pentru ingrijirea de zi cu zi a unui ten mixt.
A costat 36 de lei. Nici mult, dar nici putin.

2 comentarii:

  1. Si eu am avut aceasi problema cu sebumul si acum e la fel. Si eu cred ca am nevoie de ceva mai mult decat un gel pentru matifierea tenului. Hope someday we'll find our HG in materie de matifiere.

    RăspundețiȘtergere
  2. mica, pentru zona T iti recomand ori SOS Antilucido ori clinique T-zone, am scris eu de el mai demult, dar aplicate cum zicea Jules aici
    http://beautybyjules.com/collistar/review-s-o-s-antilucido-collistar/

    si e mai mult decat minunata si pudra HD de la elf gama studio

    RăspundețiȘtergere