The Body Shop Colour Crush - 510 Green

Oja de astăzi s-ar putea să nu vă placă însă eu mi-am dorit foarte tare să v-o arăt. Și nu pentru că nu este frumoasă, chiar este o culoare potrivită pentru acest sezon, o nuanță cum n-am mai purtat de multă vreme și de care mi-era dor. S-ar putea să nu vă placă manichiura, complet diferită față de ce v-am arătat anterior. Nu este impecabilă însă eu sunt tare mândră de ea.

V-am spus (aproape de fiecare dată când a fost cazul) că am unghii destul de dificil de mulțumit când vine vorba de rezistență a manichiurilor. Dacă o ojă rămâne pe unghii două zile eu mă declar mulțumită pentru că în cele mai multe cazuri a doua zi după aplicare trebuie să retușez. Nu mă plâng, nu mă mai deranjează. M-am obișnuit.

Oja 510 Green de la The Body Shop a fost pozată astăzi, după trei zile de la aplicare. Sunt foarte încântată de aspectul ei, în condițiile în care am spălat vase, am facut duș, am spălat vreo 30 de pensule iar de dimineață am mai tras și-o bălăceală de vreo oră în apă fierbinte să uit de răceala care mă chinuiește deja de două zile. 

Mi-a plăcut și modul de aplicare. Cu puțină atenție un strat ar fi fost suficient însă eu am preferat să aplic două. Are un finish lucios care s-a menținut (cca 90%) timp de trei zile. Culoarea este un verde foarte închis.

Unele unghii sunt puțin lovite pentru că numele meu nescris în buletin este Taz (dacă mai țineți minte desenul animat Taz-Mania). Eu trebuie să lovesc, să agăt, să trântesc, să mă învinețesc. Așa sunt eu și dacă nu sunt așa înseamnă că n-a fost cea mai bună zi a mea. Nu m-aș mira dacă accidentele ar fi din prima zi de după aplicare. Dar cine mai stă să urmărească astfel de detalii?

De asemenea, s-a tocit puțin la vărfuri, ceea ce nu mă miră, eu având unghiile destul de subțiri.
Lacurile de unghii din gama Colour Crush de la The Body Shop sunt disponibile la prețul de 29 de lei (6,8 ml), în 24 de nuanțe.

2 comentarii:

  1. E frumoasă culoarea, chiar foarte frumoasă! Dar mi se pare mult 29 lei ptr aproape 7 ml. Eu cel mai bine mă înţeleg cu ojele de la Flormar, alea-mi rezistă cel mai mult pe unghii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim8:30 p.m.

    Culoarea este superba si mi-o doresc si eu acum :D

    RăspundețiȘtergere