Concurs! 5 ani de CosmeticeLaTest

Azi sărbătoresc, azi sărbătorim, mai exact... 5 ani de când am dat drumul acestui blog. Cinci ani în care am scris, am fost citită și cinci ani în care m-am bucurat numai de vorbe frumoase din partea voastră. Sunt recunoscătoare pentru fiecare vizită, pentru fiecare comentariu și pentru fiecare like pe Facebook. Fără voi aș fi renuntat demult. Fiecare reacție a voastră contează.

Nu spun ca n-am vrut să renunț de atâtea ori, mai ales când viata mi-a arătat că sunt lucruri mult mai serioase pe lume decât fardurile și cremele. Și mi-a aratat-o și în sensul bun și în sensul mai puțin fericit.

Dar fac ce fac și mă întorc. Anul acesta mi-am propus să trag tare și s-a văzut - în trafic, pe Facebook și în comentarii. Pentru blog am învățat o mulțime de lucruri - să fac poze mai bune, să le prelucrez, să fac colaje. Când mă uit la primii ani mă bufnește râsul și mă întreb cum de am avut răbdare cu un aparat foto așa de slab sau cum de nu am avut răbdarea să scriu mai bine.

Dar din greșeli învățăm și perseverând progresăm. Sunt fericită că n-am renunțat și mi-este tare drag acest mic colțișor al meu.

Vreau să sărbătorim demarând o mica serie de concursuri. Azi apa de toaleta Lady Rebel Dance Queen de la Mango, 100 ml.

Cum il puteți câștiga? Simplu:
- Like CosmeticeLaTest pe Facebook
- Răspundeți la întrebarea: Când ați citit prima oara acest blog?
- OPTIONAL (pentru o șansă în plus): Share public pe Facebook pozei de concurs.

Concursul dureaza 3 zile!

Înscrierile se fac numai în formularul de mai jos!


 a Rafflecopter giveaway

Castigatoarea noastra este Corina Viorel! Felicitari! Astept datele tale pe mail-ul din Contact sau prin mesaj privat pe Facebook.