Smile to the flowers

Mi-era dor sa va arat un machiaj. Mi-ar fi placut sa-l pozez pe cel purtat sambata in excursia la Ploiesti insa n-a avut cine sa ma pozeze iar selfie-urile mele sunt groaznice. In plus, am avut aparatul setat pe rezolutie mica si nici nu am ce sa decupez. 

Mi-am adus aminte, insa, de machiajul purtat de Florii la o reuniune cu familia, machiaj pentru care am primit indicatii ferme sa nu fac ceva complicat sau intens. De obicei nu ascult astfel de "indicatii" dar de aceasta data chiar nu am avut timp de mai mult. Dar mi-a placut rezultatul si am decis sa-l surprind in cateva poze.

Nu ajunsesem inca la Estet Studio pentru intretinerea sprancenelor si le-am mai si conturat in graba asa ca va rog sa le scuzati aspectul ciufulit si asimetric.
Am folosit nuante de bej si mov inchis din paleta Smashbox achizitionata de pe strawberrynet.com despre care mi-ar placea sa va povestesc mai pe larg intr-o postare. Nu stiu, insa, daca mai are sens din moment ce aceasta nu se mai gaseste pe site.
Sper ca v-a placut machiajul meu cumintel si sper sa imi mai gasesc timp sa realizez sisa pozez pentru voi si alte machiaje.

11 comentarii:

  1. ce misto este creoinul. Iti pune foarte frumos ochii in evidenta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, cum ai plasat tu pozele, aia cu zambetul e a doua si tu esti foarte serioasa in prima! :)) Am fost si mai curioasa sa iti vad zambetul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Asa s-a nimerit. Mi-a placut prima si am pus-o asa pt preview :D Formele lor sunt mai ciudate dar asa vrea blogger sa le plaseze cand ii zic sa le posteze extra large :| Ultima a facut-o chiar unclickable si nu stiu de ce

      Ștergere
  3. Mihaela Mih11:40 p.m.

    Mi-ar placea sa citesc un review despre paleta Smashbox, chiar azi am vazut-o iar pe site si e tot redusa.
    http://ro.strawberrynet.com/makeup/smashbox/click-your-re-it-holiday-eye-palette/156337/#DETAIL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma crezi ca am cautat-o de-am ametit? Altfel nu ziceam ca nu mai e disponibila. Si pretul e chiar ok. Eu am luat-o cu 50 dar am vazut-o si cu 120 de lei.

      Ma ocup cat pot de repede. Am poze cu ea, trebuie doar sa mai fac swatch-uri

      Ștergere
  4. Ce machiaj frumos, imi place la nebunie cum arata, ce combinatie frumoasa de numate, iti sta minunat!

    Pop Culture&Fashion Magic

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos machiajul, iti sta foarte bine. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce rau imi pare ca nu am apucat sa-mi iau paleta asta! Superb machiajul! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cât de frumos arată! ♥ Ești foarte frumoasă! ♥

    RăspundețiȘtergere