Ai grija de sanatatea ta cu Lady Anion

Astazi vreau sa abordez un subiect delicat, complet nou pe acest blog - protectia femeii in zilele delicate. Adevarul este ca nici nu stiu cum sa incep. Sa spunem ca toate avem nevoie de protectie de un fel sau altul cateva zile pe luna. Si eu, ca si voi, am incercat de-a lungul timpului diverse absorbante sau tampoane interne fara sa imi pun problema daca acestea sunt sau nu sigure pentru sanatatea mea.

Au circulat la un moment dat pe internet diverse articole referitoare la riscurile carora ne expunem folosind tampoane interne si am decis, din precautie, sa le scot din viata mea. Nu fusesem, oricum, o mare fana a lor. Insa nimeni nu ne atentioneaza cu privire la acele produse larg mediatizate in cazul carora platim mai mult pentru reclama si logistica decat pentru articolul in sine, produse din materiale reciclate si cu inalbitori. Pana de curand mi-am pus doar problema materialului plastic care inveleste anumite produse ce mi-au creat niste senzatii "de neuitat", mai ales noaptea. De cateva luni foloseam absorbante din bumbac organic si eram relativ multumita. Luna trecuta am aflat (printre ultimele, se pare!) despre Lady Anion. Am asistat la o demonstratie si mi-am dorit foarte tare sa le incerc si eu. 

Cu ce se deosebesc absorbantele Lady Anion de absorbantele din bumbac organic pe care le foloseam pana de curand? In primul rand m-a impresionat puterea de absorbtie si de transformare a lichidului in gel. Demonstratia la care am asistat a fost asemenea celei din filmuletul de mai jos. Va invit sa-l vizionati pana la capat. Veti ramane uimite! (daca nu aveti rabdare v-as sugera sa vedeti mai ales partea de la sfarsitul minutului 4 si inceputul minutului 5 ca sa intelegeti cat de mare este puterea de transformare a lichidului in gel).

 
Daca ati avut rabdare sa vizionati filmuletul de mai sus eu nu mai am multe sa va povestesc insa, daca nu, as vrea sa va mai precizez cateva caracteristici prin care Anion Care se deosebesc de alte absorbante din bumbac organic. Una dintre ele este prezenta benzilor anionice  cu turmalina si infrarosii  de inalta tehnologie, incorporate in absorbante. Aceste benzi, la contactul cu corpul, incep sa genereze un flux dens de anioni (peste 6000/cm2/secunda) pentru urmatoarele maximum 7 ore, eliminand aparitia si multiplicarea bacteriilor, regland PH-ul vaginal, inlaturand mirosurile neplacute, protejandu-ne de iritatii, inflamatii si infectii.

Acest fenomen are efecte benefice asupra organismului uman: stimuleaza imunitatea si activitatea sistemului endocrin, imbunatateste fertilitatea si stimuleaza functia sexuala, imbunatateste calitatea sangelui si ajuta la indepartarea toxinelor depuse pe peretii vaselor de sange. Turmalina este utilizata pentru efectul antibacterian si detoxifiant puternic.

Ce mi-a placut mie la aceste absorbante - am folosit absorbante de zi trei picaturi (ambalaj verde) si absorbante tangaliner - a fost sentimentul de siguranta ca nu ma voi pata, nici macar pe timpul noptii. Nu mi s-au parut incomode, nu s-au dezlipit sau miscat de pe lenjerie, nu m-au deranjat in niciun fel iar absorbantele tangaliner nici macar nu le-am simtit. Imi place ca nu sunt parfumate si ca nu produc mancarimi sau iritatii. 


As vrea sa mai stiti despre acestea ca sunt compuse in totalitate din materiale biodegradabile, permit aerului sa circule si elimina umezeala si caldura iar adezivul lor este unul non-toixic, folosit in industria alimentara. 

Lady Anion sunt de 8 tipuri: PANTILINER si TANGALINER  – pentru uz zilnic, ABSORBANT DE ZI 2 PICATURI , ABSORBANT DE ZI 3 PICATURI, ABSORBANT DE NOAPTE 4 PICATURI si ABSORBANT DE NOAPTE 5 PICATURI – pentru uz in timpul menstruatiei, ABSORBANT MENOPAUZA – pentru perioadele de premenopauza, menopauza si postmenopauza. ABSORBANT INCONTINENTA URINARA – pachet auriu.

Pretul unui pachet de absorbante este de aproximativ 12 lei. Aceste produse se comercializeaza in sistem de vanzari directe (ex. AVON, Oriflame, etc.). Daca va inscrieti ca si consumatori sau distribuitori beneficiati de o reducere de minim 20%. Asadar, un pret mult la fel de mic precum cel al absorbantelor obisnuite, pret care nu include, insa, cheltuieli cu publicitatea pe TV. Mai multe detalii cu privire la acest sistem, modalitatea de inscriere si beneficii va pot oferi pe e-mail. Adresa mea o puteti gasi in sectiunea Contact.

Informatii suplimentare despre fiecare tip de absorbante si despre compania ce le comercializeaza gasiti pe site-ul anioncare.ro.

Ati folosit absorbantele Lady Anion? Cum vi s-au parut?

4 comentarii:

  1. Da, am folosit o bună buncată de timp, dar să ştii că în cazul meu nu a fost atât de ok. Adică, le simţeam cam incomfortabile, iar lichidul nu a fost absorbit în totalitate, ca în video. Am decis să mă întorc la Always, dar acum că am aflat atât de multe lucruri utile despre absorbantele Lady Anion, am să le reîncerc.
    Mulţumesc pentru postare!

    Te pup,
    www.mfashionhour.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E alegerea ta, poate Always ti s-au parut mai comode insa cu siguranta Lady Anion sunt mai sigure cand vine vorba de sanatate. Te pup si eu!

      Ștergere
  2. Exista si un alt gen de absorbante (care pot fi achizitionate din supermarket, farmacii etc.) pe care scrie cuvantul "Anion". Acelea nu sunt absorbantele originale Lady Anion, nu au banda de turmalina si nici emisie, iar compozitia difera foarte mult! Lady Anion chiar absoarbe instantaneu si lasa suprafata din bumbac complet uscata. Faceti testul acasa, cu apa, si va veti convinge: dupa 30 de secunde, oricat pare de uimitor, suprafata ramane uscata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu am folosit, dar am citit in majoritate opinii pozitive, ceea ce ma face interesata de aceasta gama...nu de alta, dar si o schimbare prinde bine! Multumim!

    RăspundețiȘtergere