Testez produse elevina.ro


Acum ceva timp mi s-a propus sa-mi aleg cateva produse spre testare din magazinul online elevina.ro. Nu mi-a fost foarte greu tinand cont ca magazinul ofera o gama generoasa de cosmetice pentru ten, par, machiaj si coafura. 

Dar sa va spun, pe rand, ce am ales:

- un blush Parisax in nuanta Corail. Nu am incercat pana acum produse Parisax dar am vazut ca pe site exista foarte multe nuante de farduri si paletute goale si mi-ar placea sa-mi fac o trusa pentru kit-ul meu de machiaj. Blush-ul este un corai deschis primavaratic si discret la aplicare iar eu il si vad iubindu-se cu Duraline de la Inglot si formand un tus pentru un machiaj cu marouri intense.

-  o masca de par Oyster Sublime Nutritive Honey care o sa imi ajunga jumatate de secol :) si care promite sa ma rasfete cu un amestec de miere si vitamine si minerale. A venit la fix pentru parul meu agresat in ultima vreme cu placa si diverse metode de ondulare.

- o crema pentru protectie solara cu SPF 50 de la Skincode. Skincode sunt produse la care ma tot uit de ceva vreme dar despre care nu stiam nimic. A fost produsul pe care l-am inaugurat primul pantru ca, dupa cum stiti, toate cremele de protectie solara se lauda ca ar fi neuleioase si ca n-ar lasa urme albe. Aceasta chiar livreaza, n-am observat diferente intre ea si o crema oil-free normala. Urmeaza alte cateva folosiri si un review detaliat.

- o perie lata BaByliss Pro BABNB2E pentru par mediu si lung numai buna pentru descurcat parul si pentru indreptat. La salonul Egoist despre care am scris aici mi-a fost indreptat parul cu o astfel de perie si imi fac iluzii ca voi obtine si eu macar pe jumatate aceste rezultate. Prima incercare a fost semi-esec dar perseverez.

Cele trei oje din imagine sunt un mic bonus din partea celor de la elevina.ro.

Daca v-au placut alegerile mele as vrea sa va spun ca pe site exista o promotie prin care beneficiati de o reducere de 50 de lei la comenzi de minim 150 de lei, folosind codul ELIPS30.
http://www.elevina.ro/?utm_source=http%3A%2F%2Fcosmeticelatest.blogspot.ro%2F&utm_medium=Content&utm_campaign=Blog14

Pe voi ce va tenteaza din acest magazin online?

9 comentarii:

  1. Foarte interesante produsele..spor la testare.Cat despre site,ma bucur ca am aflat de el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca la mine functioneaza faza cu indreptatul cu peria asta (nu degeaba am ales-o si eu), de cateva luni am tot incercat metoda si dupa ce mi-am dat seama ce si cum chiar imi place.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu stiu cum sa pun uscatorul :( Am doua maini stangi.. Mai incerc. O sa ma uit si la tutoriale.

      Ștergere
  3. Ce de bunătăți! Să le folosești cu plăcere!
    Sunt foarte curioasă de blush și de crema cu SPF, n-am încercat niciodată produse de la cele două firme.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Spor la testat! Ojele sunt tare dragute:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat mi-as dori sa ma descurc si eu cu o perie din aceea...

    RăspundețiȘtergere