In white

Astazi vreau sa va arat machiajul purtat de evenimentul de lansare The ONE by Oriflame unde dresscode-ul a fost "You, in white". N-am vrut sa par zana zapezii si am ales un mov mat, cu putin negru si deja celebrul fard Melkior Beige Copper folosit aici si aici. Evident ca, din nou, culorile sunt mai sterse de la blitz. Dar tenul s-a prezentat suficient de bine incat sa nu mai fie nevoie de prelucrare. Am scos doar cateva pete care se incapataneaza sa ramana pe tenul meu mai mult decat e normal.
 

As vrea sa insist putin asupra rujului care este un AVON Perfect kiss in nuanta Make out red si care, din pacate, a fost scos din brosura. L-am remarcat la un eveniment de si l-am alergat vreo trei brosuri ca sa-l prind fix inainte sa se scoata. Pentru mine este nuanta perfecta de rosu ciclam zmeuriu movuliu si nu mai stiu cum sa ii spun. Rezista incredibil de mult si se ia uniform fara sa usuce buzele. Este rujul care m-a facut sa ies din zona mea de confort a nude-urilor, marourilor sterse si a rozurilor cuminti.
As fi vrut sa ii fac un review separat insa mai multe decat ca il iubesc si ca este rujul meu solid favorit si ca rezista foarte bine nu as fi avut ce sa va spun. Asa ca l-am inclus aici. 

Sper ca v-a placut machiajul meu.

Un weekend insorit si relaxant va doresc!

9 comentarii:

  1. Ești o frumoasă iar machiajul ochilor și rujul te prind de minune. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos machiajul, ți se potrivește extrem de bine. Nuanța rujului a fost primul lucru pe care l-am remarcat, este superbă!
    Am și eu un ruj din gama asta și îmi place mult, mă oftic că nu se mai găsesc în catalog că mi-aș mai fi luat cel puțin o nuanță. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Si eu as mai lua dar mi-e teama de nuante. Pe acesta daca nu-l vedeam live nu l-as fi luat

      Ștergere
  3. Anonim9:50 p.m.

    Ti-am mai zis, dar trebuie sa ma repet: Esti super frumoasa! :)
    Rujul are o nuanta tare draguta, imi place. De la Avon nu am mai avut de o groaza de timp un produs de machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoaso! Te prind machiajul și culorile alese. Îmi place și rujul, chiar pare nuanța perfectă pentru a ieși din zona de confort a rujurilor cumințele. Iar cele de la Avon sunt super bune și rezistente!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arată superb! Eşti aşa frumoasă, iar culoare rujului de prinde de minune!
    Te pup,
    www.mfashionhour.com

    RăspundețiȘtergere