Flirty&Daring

Sau, cu alte cuvinte, ojele AVON despre care va povesteam in postarea anterioara. Flirty e, in realitate, mai inchisa/aprinsa si cu o tenta de albastru, iar Daring are un glitter dragut care la soare se vede in toate culorile. Daring am aplicat-o (seara tarziu cand muream de somn, ceea ce explica slaba calitate a aplicarii) peste o oja KIKO - numarul 299. N-as putea spune care dintre cele doua imi place mai mult, poate Flirty - au inceput sa-mi placa genul acesta de nuante desi n-as fi crezut ca o sa se intample.

 
 

 
Despre rezistenta lor n-am prea multe de povestit, depinde de unghiile fiecareia. Si la mine toate tin la fel. 


Seara frumoasa va doresc!

P.S. Vreti sa va arat rochita luata de pe oasap.com? Maine prestez un shooting :D

4 comentarii:

  1. ce frumi e aia albastraaa :X

    RăspundețiȘtergere
  2. ce roz imi place mult...e asa perfecta pentru vara

    RăspundețiȘtergere
  3. oja de la kiko o am si eu in aceeasi nuanta. am cumparat-o dar n-am purtat-o niciodata, nu ma vad cu culori asa dark..

    RăspundețiȘtergere
  4. pana o porti, apoi iti va placea

    RăspundețiȘtergere