TAG: My Makeup Story

M-am decis sa ma grabesc cu acest tag ca sa nu raman iar ultima care scrie pe aceasta frumoasa tema, de fapt Deena a fost ultima data trecuta dar Deena e mamica, eu ce scuza am? Si cand ma taguieste si Julie, deja trec la treaba ca sa nu ma alerge.

So, sa trecem la intrebari si raspunsurile cuvenite...

1. Ce varsta aveai cand ai inceput sa te machiezi?

Pe ascuns cam pe la 16 ani, cu stiinta alor mei undeva pe la 17. Si-mi aduc aminte cu nostalgie rujurile lucioase Ruby Rose cu vesnica tenta de mov si creioanele jumbo Queen cu doua capete pe care le aplicam in straturi generoase, si tusul la 5000 de lei din piata, pe care il corectam cu degetul cand greseam, si rimelul tot la 5000 de lei care m-a uimit complet la prima aplicare - tot vedeam in filme dar credeam ca fetele alea isi pieptanau genele :))).

2. Cum ai devenit pasionata de make-up?

Am devenit maniaca poate din cauza ca mama mea nu a avut nimic de machiaj in casa si a trebuit sa descopar totul singura, poate pentru ca vedeam tot felul de produse in reviste, produse pe care in micul oras in care am crescut nu le gaseam si cand le aveam in fata ochilor ma simteam ca azi cand am vazut peretele din Baneasa pe care scria MAC December 2010...

3. Care sunt cateva din firmele tale preferate?

Firme preferate? Nu pot sa fiu fidela niciunei firme, nu imi place sa fiu fidela orbeste vreunei firme precum erau colegele mele de facultate care traiau si respirau Avon...

4. Ce inseamna make-up-ul pentru tine?

Inseamna... cam ce inseamna dulciurile pentru copii :))) Gotta have them all! Sa le am, sa le vad, sa le depozitez, sa pot folosi zilnic altceva, sa-mi "colorez" fata asa cum ma simt in ziua respectiva sau, din contra, sa subliniez discret o trasatura a fetei de care sunt mandra.

5. Daca ai putea sa porti doar 4 produse pe fata, care ar fi acestea?

Humm.. fond de ten, rimel (da, stiu, e mascara, dar nu-mi pasa), tus (nu neaparat negru) si ruj discret.

6. Ce-ti place cel mai mult la make-up?

Ca exista! :))) Si ca sunt un milion de marci si culori si forme!

7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end?

Nu prea-mi place sa platesc (mult) pe un produs cu reclama care se gaseste absolut peste tot si te sufoca... Cred ca poti realiza machiaje frumoase si cu produse de "counter" (in romaneste produse de la stand...). As investi mult intr-o culoare doar daca ar fi cu adevarat deosebita si nicio alta firma nu mi-ar putea oferi alternativa mai ieftina. Si nu-mi place sa platesc mult pe un produs doar pentru ca e "de firma".

8. Ce sfat ai da unui incepator?

Daca vrei sa incerci machiaje stridente fa-o in casa si intreaba-ti mama ce parere are. Daca i se va parea mult e foarte posibil sa aiba dreptate.

9. Ce make-up trend n-ai reusit nicioada sa intelegi?

Rujul bej! Cum poate fi frumos sa iti "anihilezi" buzele? Sa le "stergi" de pe fata? O persoana dintr-o mie a aratat bine cu rujul ala atunci cand s-a purtat (cred ca acum 7-8 ani). Si nu ma refer la nude, era ceva foarte albicios, nu pot descrie culoarea aceea - denumirile de culori nu-s punctul meu forte, imi place sa "stick to the basics".

10. Ce crezi despre comunitatea de beauty de pe Youtube/Blogspot?

Ma bucur ca exista si ca se dezvolta si ca producatorii/importatorii incep sa constientizeze importanta acestor comunitati ca si "formatori de opinie" intr-ale produselor cosmetice. Poate in timp vor afla si ca bombardarea dinspre toate blogurile cu un anumit produs/cu o anumita marca il sufoca pe cititor.

In incheiere, scuzati ambiguitatile de exprimare si englezismele. Sunt obosita si inca nu mi-a trecut de tot groaznica durere de cap din seara asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu