Premiu


Hello, fetele

Zilele astea am primit cateva premii, mai exact trei, de la Deena, de la Deea si de la

Regulile pentru a il da mai departe sunt urmatoarele...

Reguli :

1. Multumeste-i persoanei care ti-a acordat premiul si posteaza link-ul blogului ei.
2. Ofera premiul unor bloggeri pe care i-ai descoperit de curand si care crezi ca-l merita.
3. Contacteaza bloggerii respectivi si anunta-i ca au castigat.
4. Specifica 7 date despre tine.

Premiile mele (o lista lunga pe care o incep tot cu scuze pentru cele care poate vor fi omise):

Adela, care scrie cel mai mult si pe care nu trece zi fara s-o citesc
Fetele cu machiaje care sunt mereu o sursa de inspiratie: Deena, Roxie, Deea, Lucia
Un alt premiu merge la Air confidential care nu mi-a dat si mie una peste ceafa sa imi zica ca are blog, a trebuit s-o gasesc eu singurica :)

7 chestii despre mine...

1. imi plac spoielile, mult de tot
2. imi plac cremele si gelurile de dus si tot ce miroase frumos in baie
3. imi place sa frec menta pe net - sa citesc bloguri si reviste (imi place super mult marie claire uk)
4. imi place sa citesc desi uneori uit cartea pe noptiera cu saptamanile
5. imi place la facultate desi de tare obositor sa mergi la scoala in weekend
6. lately sunt diet addict si sper sa ajung la cele mult dorite 46 de kg :D
7. n-am mai mancat ciocolata de 2 saptamani :D

5 comentarii:

  1. in primul rand welcome back!
    si felicitari pentru premiu!

    btw curajoasa mai esti,fara cioco 2 saptamani! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. suntem surori de suferinţă :D eu nu am mai mâncat cioco de 1 lună :((

    RăspundețiȘtergere
  3. La punctele 3 si 4 cred ca multe dintre noi ne regasim :) Dragut blogul tau, abia l-am descoperit !

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc frumos pentru nominalizare, ma bucur mult ca te numeri printre cititoarele mele! xoxo:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim4:34 p.m.

    Si inca un premiu la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere